Aika söpöä. Vein puhtaat pyykit pojan (14v) huoneeseen ja näin
Kirjoituspöydän päällä vaaleanpunaisen kirjekuoren jonka päällä luki mun pojan nimi ja perässä sydän. Voi nuori lempi!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Muista että sitä ei saa lukea. Rikkoo muuten kirjesalaisuuden. Ole muutenkin kiltti äläkä koskaan ota koko kirjettä puheeksi pojan kanssa
Tämä, mutta ymmärräthän että tuo teini varmaan tajuaa itsekin että äiti on sen nähnyt kun on huoneessa käynyt. Ei siitä siltikään puhua tartte
Vierailija kirjoitti:
Muista että sitä ei saa lukea. Rikkoo muuten kirjesalaisuuden. Ole muutenkin kiltti äläkä koskaan ota koko kirjettä puheeksi pojan kanssa
On varmasti jo lukenut :D
Vierailija kirjoitti:
Jos näkee kuoren niin siinä mitään salaisuutta ole rikottu. Ja poika tietää sen, että äiti näkee, kun huoneessa käy.
Nyt vasta löysit merkkejä tytöistä? :D mun poika seurusteli jo seiskalla
Vierailija kirjoitti:
Mikä kilpailu tämä muka on. Mulla 16v tytär enkä ole koskaan "nähnyt merkkejä" pojista (tai tytöistä). Jokainen kehittyy omaan tahtiin.
Hah, on jätkää hävettänyt jos on tyttö tuollasen lykännyt käteen koko jätkäporukan nähen :D
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tytöistä? Voi yhtä hyvin olla pojalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko päässyt jo ”kastamaan kärkeä” ? :)
Ap ajatteli sitten kertoa tämän asian täällä palstalla. Mitähän jos antaisit pojan hoidella itse tyttöasiansa. Sopii toivoa, ettei hän tai tyttö näe tätä aloitustasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap ajatteli sitten kertoa tämän asian täällä palstalla. Mitähän jos antaisit pojan hoidella itse tyttöasiansa. Sopii toivoa, ettei hän tai tyttö näe tätä aloitustasi.
Tuskin ton ikäiset vauvapalstaa lukee :D
Vierailija kirjoitti:
Hah, on jätkää hävettänyt jos on tyttö tuollasen lykännyt käteen koko jätkäporukan nähen :D
No eikä ole, eiköhän oo ennemmin ylpeä kun on porukan "alfoin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tytöistä? Voi yhtä hyvin olla pojalta.
Poika on homppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti jo lukenut :D
Ja stalkannut instasta millainen tyttö (tai poika) sen kirjeen on kirjoittanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole, eiköhän oo ennemmin ylpeä kun on porukan "alfoin"
Riippuu tytön tasosta. Jos se on luokan pullerotyttö, joka aina haisee hielle, rasvainen letti, eikä meikkaa, niin on kyllä ihan hitokseen noloa. Jos taas se kaunis ja suosittu tyttö, niin poika on onnensa kukkuloilla.
Mutta toisaalta... pullerotytön kirje revittäisiin siinä tytön edessä, kun taas kauniin ja suositun tytön kirjeen voi säilyttää.
Voi ei :D tulee mieleen kun itse vein ihastuksen kodin postilaatikkoon rakkauskirjeen. Ei ikinä puhuttu asiasta mitään. Ollut varmasti kiusallista
Palsta ei koskaan yllätä. Pari trollia pilasi hyvä mielen ketjun saastajutuillaan. Typeriä olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kilpailu tämä muka on. Mulla 16v tytär enkä ole koskaan "nähnyt merkkejä" pojista (tai tytöistä). Jokainen kehittyy omaan tahtiin.
Harmittaako kun oma lapsi ei ole ollut suosittu?
Sun poika kohta jörnii, YLÄFEMMA!
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Minä olin kouluaikoinani tyttöjen suosiossa ja sain useammankin vaaleanpunaisen kirjeen, eikä hävettänyt pätkään. Päinvastoin olin hiukan rinta rottingilla saamastani vaaleanpunaisestakin huomiosta.
M52