Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka on keksinyt että ultraan pitää mennä pissahädässä

Vierailija
16.02.2021 |

Kuolen tähän hätään...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies se varmasti oli. Neitsyt luultavasti.

Vierailija
2/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne laitteet tee lukemansa virstarakon läpi? Nesteessä aallot kulkee ihan eri tavalla kuin löysän nahkalörtsyn (tyhjän rakon) läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies se varmasti oli. Neitsyt luultavasti.

Näin sen täytyy olla :D

Vierailija
4/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin on sanonut. Ei ainakaan raskausultrassa mitään tuollaista mainittu ja joskus vuosia sitten gynen ultrassa mulla oli ihan kauhea vessahätä, kun en ehtinyt käydä ennen lääkäriaikaa ja sain vähän noottia siltä gyneltä, että olisi helpompi katsoa tuloksia, jos rakko olisi tyhjä.

Vierailija
5/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, mutta vinkkinä ettei kannata liian isoa hätää tehdä! Esikoisen kohdalla oli liian iso hätä ja oli kyllä hirveä olo. Toisen kohdalla tajusin käydä lähtiessä pissalla ja juoda tunnin matkan aikana puoli litraa vettä. Oli pissahätä ja näkyi hyvin, mutta paljon siedettävämpi olo kun esikoisen kanssa kun pidättelin koko aamun :D

Vierailija
6/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausultraan tyhjällä rakolla.

Vierailija
7/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana otettu ultra ei tarvitse täyttä rakkoa koska kohdussa on jo nestettä (lapsivesi). Muulloin taas se ultraus vaatii sen nesteen virtsarakossa. 

Vierailija
8/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ootte saanut päähänne että ap menee raskausultraan. On muitakin syitä

Vierailija
9/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ootte saanut päähänne että ap menee raskausultraan. On muitakin syitä

Kommentti 5 koski raskausultraa selvästikin.

Vierailija
10/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä tutkimuksissa pitää mennä täydellä rakolla, ei sitä kukaan varsinaisesti ole "keksinyt"

Isälleni tehtiin vatsan alueen ultra, johon piti mennä virtsaamatta.

Kaikki ultraäänitutkimukset eivät liity raskauden seurantaan.

Vierailija
11/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on munuaistulehduksen yhteydessä ultrattu niin, et piti olla täysi rakko. Lääkäri oli viemässä mua just vastaanottohuoneeseen ja laskin minuutteja jotta pääsen pissalle kun joku hullu keski-ikäinen eukko porhalsi sisään, Karen x 100, ja halusi raivota äitinsä hoidosta. Alkoi tiukkaamaan itselleen jotain asiakirjoja, ikäänkuin tämä olisi ollut se tapa / tilanne hoitaa asiaa. Hetken kuuntelin ja sanoin sitten että päästätkö meidät nyt jatkamaan hommia jotta pääsen sinne kuselle, vai haluatko katella ja haistella vieressä kun kusen housuihin. Tukki Karenin turvan.

Vierailija
12/12 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on munuaistulehduksen yhteydessä ultrattu niin, et piti olla täysi rakko. Lääkäri oli viemässä mua just vastaanottohuoneeseen ja laskin minuutteja jotta pääsen pissalle kun joku hullu keski-ikäinen eukko porhalsi sisään, Karen x 100, ja halusi raivota äitinsä hoidosta. Alkoi tiukkaamaan itselleen jotain asiakirjoja, ikäänkuin tämä olisi ollut se tapa / tilanne hoitaa asiaa. Hetken kuuntelin ja sanoin sitten että päästätkö meidät nyt jatkamaan hommia jotta pääsen sinne kuselle, vai haluatko katella ja haistella vieressä kun kusen housuihin. Tukki Karenin turvan.

Mikäs kusi-karen siellä länkyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän