Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostan 7-vuotiaalle kummipojalle synttärilahjaksi?

Vierailija
07.08.2006 |

On aika vaativa tapaus... ja äitinsä myös. Meinasin semmoisen nyrkkeilysäkin+hanskat, mut mies sanoi et eivät vanhemmat varmaan tykkää. Poikien äidit, olisko semmonen aivan kamala lahja? Vaatetta en viitsi ostaa, kun yleensä ostan sitten joululahjaksi niitä. Synttäriksi olisi kiva antaa jotain todella mieluista pojalle. Ja jos pojalta itse kysyy, niin sanoo et emmä oikein tiedä. Vaikea tapaus lahjojen suhteen! :) Auttakaa poikien äidit!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä säkki kovin käytössä

Vierailija
2/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

umeja, uusia vaatteita kouluun (esim. gollege paita suosikkihahmon kuvalla). Urheiluvaatetta liikkatunnille tai lippis tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyrkkeilysäkkikin on ok.

Eikä muuten ole lahjan antajan syy, jos vastaanottaja(t) on nirso ; )

Vierailija
4/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minulla on 7v poika. sanoisin vaikasta äidistä, että jätä hänet vaikeroimaan (niin minäkin teen) ja osta mitä parhaaksi näet.

Kummipoikasi menee kaiketi kouluun. Itse olen ilahtunut koulunaloituspaketista eli sellaisesta, missä tulee sellaista " muotikamaa" eli esim. Spiderman-kynää, -kumia, avainkaulanauha, kännykotelo, joku kiva vihko omille tuherruksille.

Liikuntavälineet: jalkapallo, rantalenttis, koripallo, sählymaali, nyrkkeilysäkki hanskoineen on hyvä. Niitä saa tähän aikaan alesta.

Myös magneettinen rakentelusarja Geomag on suosittu. Myös ne marketeissakin myytävät laboratoriopakkaukset kiinnostaa tuon ikäisiä.

Vierailija
5/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vaikka SUomalaiseen kirkakauppaan tms jolla ostettais joku kirja tai koulutarvikkeita.

Vierailija
6/6 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotias ei tiedä saaneensa lahjaa, jos saa lahjakortin. Meillä poika ylpeänä sanoo että tämän auton olen saanut kummitädiltä ja -sedältä. On saanut myös nyrkkeilysäkin ja muistaa senkin saaneensa kummeilta. Kun on mieluisa lahja lapsikin muistaa kiitellä kummejaan. ja jos äiti on nirso, niin se on äidin ongelma.

Pojat ei kyllä mielestäni innostu niinkään noista koulutavaroista. Ainoa mitä oma poika on sanonut on eräs tietty penaali joka on yhdellä kaverilla. Mikä tahansa örkki kun ei kuvaksi kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän