Kevät tulossa ja kavereiden mökeillä on taas kiva käydä, riittääkö kun vien kahvipaketin ettei pidetä lokkina
Kommentit (6)
Hyvin riittää, mikäli olet menossa vain kahville.
Tervetuloa meidän mökille! Jos tulet käymään vain kahvilla, ei tarvitse tuoda mitään mukanasi. Meillä on kyllä kahvia riittämiin, toki kahvileipää ei ole tarjota kun emme itse käytä. Jos haluat tulla syömään, niin sitten pallotellaan yhdessä mitä tuotte ja mitä meillä on tarjota, ja tehdään niistä joku kiva kombo. Jos olet jäämässä saunaan, niin omat saunakamppeet, eli pyyhe ja pefletti, saippuaa ja shampoota löytyy riittämiin, muu pitää tuoda itse, myös saunajuomat mikäli sellaisia kaipaat. Meille ei tarvitse tuoda, meillä on omatkin. Jos olet yöksi jäämässä, niin laihoja patjoja löytyy, mutta peitot ja tyynyt ja petivaatteet joudut tuomaan itse, koska niitä ei ole ylimääräisiä varastossa. Iltapalaa, aamupalaa ja muuta varten tuo omat evääsi, meidän ruuat on mitoitettu meidän käyttöön ajaksi x, jota lyhentää jokainen lisäsuu. Saa tuoda tuliaisia, ihan mitä haluat itse tuoda, tai olla tuomatta, sillä ei väliä :)
Paketti Juhla-Mokkaa riittää viikon täysihoitoon.
Meille saa tulla. On about 30 kohdan to do-lista odottamassa, mm kesäkalusteiden huoltoa/paikalleenraahausta, maalausta, mökin ja saunan suursiivous, mattojen pesua, keittiökaappien tyhjennys ja pyyhintä ym ym... Kauhistuttaa ajatellakin.
Ei kai kukan vielä mökkikautt aloita.
Toukokuun alussa vasta. Ei pidä kyläillä korona-aikaan.