Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko ottaa maski pois kun yskittää niin kamalasti. Nyt tulee sitten pahaa silmää.

perhemamma
15.02.2021 |

Yrittäkää ihmiset hyvät ymmärtää etten voi pitää tänään maskia. Heräämisestä asti olen köhinyt ja kuumetta on varmaan yli yksi aste. Lopettakaa vihanen mulkoilu (ruuhkajunassa, töissä, kauppakeskuksessa ym.), koska henkihän minulta maskin kanssa loppuisi. Pakkohan ne lapset on päiväkotiin viedä ja hakea anopille ruuat. Ei anneta koronalle periksi vaan suhtaudutaan kyttäilemättä toisiimme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan voi yskiä muita päin etkä ruokiin kaupassa! Et voi kulkea tartuttamas. Omassa asunnossa voit olla ilman maskia muuten pitää käyttää kaupassa.Kaikki joutuu vähän hapen puutteeseen maskissa.Miehille tää on hyvää taas arvo harjoitusta.

Vierailija
2/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yski siihen maskiin tollo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sa*tana kipeänä lähde ihmisten ilmoille ilman maskia, etkä edes maskin kanssa! Lapset pysyy kotona kunnes saat koronatestistä negatiivisen tuloksen, ja anoppi hankkii nyt ruokansa muuta kautta!

Vierailija
4/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Mutta mahdollinen toki silti, sillä näitä korvaamattomia v a j a k k k e j a riittää.

Vierailija
5/7 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma tänään...

Vierailija
6/7 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, jos selviätte ensimmäisen vuoden rokotteen kanssa niin sitten teille tulee astma ja ihan uudet ongelmat.

Ollu kokoajan maski t on eikä ongelmia, olen terveellinen, koska olen myös melkein kokoajan kotona tietokoneen äärellä, ei kiinnosta vttuakaan jonnien seura...

Vierailija
7/7 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko paha silmä se ruskea siellä alapäässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi