Sigg juomapullot
Sigg juomapullot.
Kovasti noita mainostetaan ja itsekin sellaista harkitsen. Onko nuo käteviä ja helposti puhdistuvia vai pelkkää humpukia.
Kommentit (11)
Aika kevyt on kun hipelöin sellaista Lidlissä. Alumiinia.
En harkitse ostavani trendin takia pulloa. Hydroflask on naurettavan hintainen. Siggiä saa noin 20€ ja hydrosta joutuisi pulittamaan melkein 40€.
Pullon pitää olla helposti puhdistettava ja siistinä pysyä eli että pinnat ei heti ensimmäiseksi naarmuunnu.
On. Oma Sigg-pulloni on 4 vuotta vanha ja edelleen oikein käyttökelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eiiiii nyt pitää olla hydroflask.
Pysy trendin harjalla hei
Hydro Flask WIDE MOUTH LIGHTWEIGHT 710ML 54,95 €
Onnittelut firmalle, joka saa kuluttajan maksamaan yli 50e JUOMAPULLOSTA! Salli mun nauraa!
Minulla on metallinen 0,75 litran Sigg pullo. Tiskikoneessa pesua sille ei suositella, mutta helppo pesaista toisinaan tiskiaineella ja tiskiharjalla.
Hyviä pulloja ovat, mutta alumiinisena johtavat hyvin lämpöä/kylmää, eli juomat lämpenee tai jäähtyy äkkiä kelistä riippuen. Näitä taitaa saada nykyään myös isommalla aukolla, jolloin helpompi puhdistaa. Niistä ei ole kokemusta.
Jenni A kirjoitti:
En harkitse ostavani trendin takia pulloa. Hydroflask on naurettavan hintainen. Siggiä saa noin 20€ ja hydrosta joutuisi pulittamaan melkein 40€.
Pullon pitää olla helposti puhdistettava ja siistinä pysyä eli että pinnat ei heti ensimmäiseksi naarmuunnu.
Lidlissä oli tarjouksessa 13 euroa, olikohan litranen leili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy trendin harjalla heiHydro Flask WIDE MOUTH LIGHTWEIGHT 710ML 54,95 €
Onnittelut firmalle, joka saa kuluttajan maksamaan yli 50e JUOMAPULLOSTA! Salli mun nauraa!
Samaa katsoin. Naurettava hinta. Tai no ehkä joku tollo tuon maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni A kirjoitti:
Lidlissä oli tarjouksessa 13 euroa, olikohan litranen leili.
Ovatko merkiltään Sigg vai jotain muuta merkkiä
Pysy trendin harjalla hei