Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-vuotias tyttäreni pahoitti mielensä ystävänpäiväkortista

Vierailija
14.02.2021 |

Olimme olleet yhdessä kokouksessa, ja vanhempi rouva oli antanut kaksi korttia, sanoi niiden olevan minulle ja lapselle, mutta niissä ei lukenut mitään.

Kotona annoin kortin lapselle, joka todella loukkaantui syvästi, kun kortissa ei lukenut mitään.
En ensin ymmärtänyt että asia todella vaivaa häntä, mutta kun hän piirsi jollekin paperille rikkinäisiä sydämiä ja pyysi minua kirjottamaan, jotakin tälläistä, että "sain tyhjän kortin, en tykännyt", ja hän olisi antanut sen sille kortin antajalle, niin sitten keksin, että voisin itse kirjottaa hänelle korttiin jotakin. Kieltäydyin kirjottamasta sitä mitä hän halusi aluksi että kirjoitan.

Mutta kirjoitin lopulta sellaista, minkä hän saneli minulle itse. Ja kyllä tuli vähän parempi mieli hänellekin lopulta.

Jos olisin aiemmin osannut aatella, miten tärkeä asia tuo oli hälle, niin toki olisin vaikka pyytänyt tuota rouvaa kirjottamaan siihen korttiin 🙂

Jotkut asiat voi olla toiselle niin isoja, vaikka itselle ei olisikaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti lähettää minulle postia, jossakin paperin kulmassa on aina isän piirtämä omakuva. Jossain vaiheessa äiti ajatteli, että minä olisin liian vanha tällaiseen, mutta en minä vielä nyt 54-vuotiaana ole. Jotkut asiat vat tärkeämpiä kuin ulkopuoliset osaavat arvatakaan. :)

Vierailija
2/3 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lapsi, ei kukaan halua tyhjää korttia. Ehkäpä tarkoitus on ollut antaa teidän kirjoittaa nämä kortit toisillenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi