Nainen! Suoritatko joka päivä alapesun?
Kommentit (72)
En pese. Vagina puhdistaa itse itsensä.
Jaa ,jotkut naiset haisevat alhaalta tosi pahalta ja väkevältä?!turun alue
Aamuin illoin vesipesu, joskus ehkä enempi, riippuu tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ,kun kauniitkin haisee..?
Kuule, ne vasta haista saattavatkin! Eikä pelkästään alapäästä. Lykätään pahalta haisevia hajuvesiä vielä siihen kaiken lisukkeeksi, kun kuvitellaan että tuoksuu hyvältä...Nykyään tosi moni nuori ja joskus muutkin käyttävät todella oudolta ja pahalta haisevia tuoksuja, huomaa kun käy kaupoissa/ ostoskeskuksissa. Ja kun niitä tuoksuja ei osata käyttää edes kohtuudella, vaan niissä "uidaan". Sama pätee nuoriin naisiin ja miehiinkin. Moni kakku päältä kaunis🤢
Vierailija kirjoitti:
Joku vegaanien? harhaluulo? Osittain ehkä jotain perääkin, mutta eiköhän se "keskitie" ole tässäkin asiassa paras.
Vierailija kirjoitti:
Vagina kyllä, mutta ulkosynnyttimet eivät.
Entäs miehet? Ei se teidänkään alapää mikään varsinainen tuoksujen paratiisi aina ole😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, kenen vessassa on biden?
😆
En todellakaan. Pesen alapään suihkussa käydessäni, enkä käy suihkussa joka päivä. Viimeksi kävin suihkussa ja pesin alapääni 26.12.2025, ja seuraavan kerran olen peseytymässä huomenna 31.12.2025.
Vierailija kirjoitti:
Vastaamalla ei saa miehet helposti pois kimpustaan :)
Ikävä kyllä ei saa.
En välttämättä, joka toinen päivä suihku. Märkä paperi saattaa riittää putsaukseen, jos naistenvaivoja ei ole.
Siinähän fantasioit, kun et naista löydä ap.
Sitä varten käsisuihku on. Joka vessakäynnin jälkeen suihkautan tietysti ja paperilla kuivaus. En kuitenkaan mielelläni kylässä tai julkisissa vessoissa, koska suihku voi olla likainen.
Suihkussa sitten parempi pesu huulien sisältä.
En tahtoisi suorittaa enää mitään elämässä, ihan rennosti vain pesen itseni joka aamu.
Tottakai pesen. Kaksi kertaa päivässä ja lisäksi, jos olen lähdössä johonkin tapahtumaan tai iltaa viettämään. Joko suihkussa tai sitten käytän apuna muovipulloa. Opin tuon vesipullon täyttämisen ja sen avulla pesemisen ulkomailla jo hyvin nuorena.
Vessapaperi onkin "tosi hyvä" kuivaukseen...Kyllä mössöksi menee paperi, jos sillä yrittää kuivata.
Tänä talvena suolattu vähemmän ja hyvä niin.