Mies kovana mutta ei silti halua seksiä? Mikä ongelma?
Nyt on kyllä pakko kääntyä vauvapalstan puoleen, kun reilun viikon sisällä näin on käynyt jo kolme kertaa. Olemme nuori avopari mutta seksielämä voisi olla eloisampaakin ja välillä, kuten nyt, tulee viikon-parin taukoja jolloin sitä ei ole ollenkaan. Nyt viime aikoina kun olemme makoilleet sängyssä olen aivan selvästi tuntenut itseäni vasten seisokin ja ajatellut, että josko nyt, mutta ei. Pari kertaa kiehnäsin miestä vasten ja pussailin mutta mies selvästi ei innostunut jatkamaan pidemmälle. Kerran otin itse ohjat käsiini ja hyväilin miestä hellästi suoraan alakerrasta, mutta mies vetäisi itsensä poispäin, ymmärsin vihjeen, ja yritys loppui siihen. Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi mutta mies vaan sanoo että väsyttää (ei silti väsytä liikaa valvoa aamuyöhön pleikkaria hakaten). Joskus on myöntänyt että kokee huonoa omaatuntoa kun tauot seksikertojen välillä venyvät pitkiksi ja se lisää suorituspaineita. En silti ymmärrä miten mies voi olla jo kovana ja alaston nainen kiehnää vasten mutta silti ei innostu seksiin vaan selkeästi lopettaa tilanteen. Haluaisin vain jonkun miehen tai kokeneemman naisen perspektiiviä tähän tilanteeseen...
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehelläsi on jalkafetissi(tai jokin muu hieman kinkynä pidetty mieltymys) eikä hän uskalla kertoa siitä sinulle kun pelkää että alat pitämään häntä friikkinä jos hän avautuu sinulle siitä ja sen takia hän käyttäytyy niin estyneesti sinua kohtaan
Jalkafetissi häneltä kyllä löytyy ja olen onnistunut kannustamaan häntä kertomaan omista haluistaan enemmän. Mielellään hellisin miestä enemmänkin jaloilla ja hemmottelisin, jos seksi vaan pääsisi jotenkin alkuun... En tiedä sitten, onko hänellä silti jotain mielikuvia siitä, mitä hänen "kuuluu" seksissä tehdä ja miten häntä voisi auttaa rentoutumaan, jos siitä on kiinni. Mutta jotenkin aina luulin että suorituspaineet tappaa erektion... ymmärtäisin seksin puutteen jotenkin paremmin mutta mies on välillä kuitenkin kiihottunut. Minua hämmentää vielä enemmän se että olemme olleet lähes kaksi vuotta yhdessä ja seksiongelmat ovat vain lisääntyneet viime aikoina. Muita riitoja tms ei ole. :( ap
Illalla nukkumaan aikeissa riisuudut hitaasti selkä mieheen päin kuin häntä et huomaisikaan . Sopivasti vaateita vähentäen miehen varmastikin tarkkaillessa (salaa) on aivan ihme ellei kiinnosta . Pikkarit vähäsen puolelta toiselle sormilla hivuttaen alaspäin . - Tai ota salaa pariltasi intiimi lävistys , tiedät minne ! Tilanteesi saunassa tai suihkussa korun havainnoinnin jälkeen voi olla kiva. Sen löytäessään saanet kunnon kyydit . Karvojen ajelu on keveää helppoa askarreltavaa . Itseltä (ja parilta) mukavaa vaihtelua . Ota tatuointi pepun yläpuolelle alaselkään : Carpe Diem ( jotain tartu hetkeen ja tilanteeseen ) ! Vaadi (miehellesi) penikseen ` Vain Sinun Silmillesi ´ tarkoin varjeltu lävistys ; esim. P.A. -rengas , jota ei siis kukaan muu saa nähdä . Tarkastus aamuin - illoin saa syttymään himon .
Ap:n mies on saanut pakit pari kertaa liikaa. Suomeksi sanottuna ap:n mies kyllä edelleenkin haluaa seksiä, muttei ainakaan tässä tilanteessa ap:n kanssa. Saattaa mennä pitkäänkin, että korjaantuu. Sitä niittää mitä kylvää, olisiko pitänyt panostaa seksiin hiukka aiemmin...
Tuo kovana oleminen, varsinkin nuorella miehellä, voi olla vain fyysinen reaktio, eikä aina liity mentaaliseen haluamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kovana oleminen, varsinkin nuorella miehellä, voi olla vain fyysinen reaktio, eikä aina liity mentaaliseen haluamiseen.
Sinulle kiitos asiallisesta vastauksesta. Ehkä vain yliajattelen tätä.... Ap
Ehkä miehelläsi on jalkafetissi(tai jokin muu hieman kinkynä pidetty mieltymys) eikä hän uskalla kertoa siitä sinulle kun pelkää että alat pitämään häntä friikkinä jos hän avautuu sinulle siitä ja sen takia hän käyttäytyy niin estyneesti sinua kohtaan