Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo laihtuminen

Vierailija
14.02.2021 |

Olen ihan normaalipainoinen nainen syön myös normaalisti ruoka ei ole ongelma. Nyt olen huomannut että vatsa toimii erittäinkin hyvin isolla hädällä saa käydä jopa neljäkin kertaa (ällö varoitus) painoa vain lähtee vaikka pitäisi tulla lisää.. Olisiko takana stressi vai sairaus? Olen ihan neuvoton tämän asian kanssa. Mikään ei pysy sisällä, onko muita jotka kamppailevat tämän asian kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Vierailija
2/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
4/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt koronatestissä?

Vierailija
5/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krohnin tauti, suolistosyöpä, kilpirauhasen liikatoiminta...

Vierailija
6/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

26

Vierailija
7/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittämätön laihtuminen on syy mennä lääkäriin. Kuulostaa siltä, että voi olla joku suolisto-imeytymisjuttu. Tai sitten jotain vakavampaakin.

Vierailija
8/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittämätön laihtuminen on syy mennä lääkäriin. Kuulostaa siltä, että voi olla joku suolisto-imeytymisjuttu. Tai sitten jotain vakavampaakin.

Kärsin kyllä ärtyneestä suolesta mutta nyt kun tulee ikää lisää nii huomaa että kehokin reagoi eri tavalla

Vierailija
9/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettiny, et mitä se tahaton laihtuminen on? Onko se sitä, et laihtuu vaikka syö normaalisti, eli kaik tulee läpi eikä ravintoaineet imeydy VAI sitä et ei ole ruokahalua joten ei syö eli laihtuu. Mitäs jos vaan mättää ilman näläntunnetta ja pysyy normipainossa ja silti olis vaik syöpä?

Suo siellä, vetelä täällä.

Vierailija
10/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa syöpä. Kasvava tuumori tarvitsee paljon energiaa, ja verottaa sinua. Mene lääkäriin, jotta se pystytään suljemaan pois tai hoitamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi