Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyajan muksut ovat niin röyhkeitä????

Vierailija
07.08.2006 |

Olemme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle. Edellisessä asuinpaikassamme lapsella oli muutama kaveri, joiden kanssa hän leikki, naapurissa kun asuivat. Nämä lapset saattoivat pyytää rahaa karkkiin tms. ja aina kun tulivat kylään, alkoi pyytely, saadanko sitä ja saadaanko tätä..

Pidin heitä ihan omanlaisina persoonallisuuksina, ja ajattelin että kunhan lapsi saa muita ystäviä he ovat vähän toisenlaisia..

Mutta nyt kun olemme muuttaneet, ja lapsi tutustui uusiin kavereihin, hämmästyin tosissaan kun kauppareissulla tyttö totesi pokkana; Me mennään kiskalle syömään jätskiä kun sä käyt kaupassa. Kysyin ihmeissäni et onko sulla rahaa, johan se paukautti, " Ei, mut sää annat!"

Siis onko tää todellista et nykyään kaikki lapset kasvatetaan näin röyhkeiksi??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että omakaan tekis tuollaista..

Harmittaa vaan, kun niin mielelläni tarjoaisin lapsille esim jätskiä, meillä kotona, mutta kun tuntuu että he ottavat sen sitten niin itsestäänselvyytenä... :(

AP

Vierailija
2/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurien lapset oli olevinansa myös hyvin kasvatettuja ja niin pois päin, mutta kyllä röyhkeä pyytely alkoi heti kun tulivat meille.

Keksiä, mehua ja jopa silakkapihvejä (kun ei äiti osaa paistaa mitän pihvejä) jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ovella hän nappasi kysymättä lahjapaketin vieraan kädestä ennen kuin sitä ojennettiin, ei kiittänyt, juoksi avaamaan sen kavereidensa kanssa ja kun ei pitänyt sisällöstä, tuhahti vain ja heitti lahjan johonkin. Ja tämän hän siis teki sujuvasti isovanhemmalleen!

Lapsen vanhemmat eivät reagoineet tilanteeseen mitenkään, oli ilmeisesti normaalia käytöstä. Minä olin aivan äimistynyt. Kyseisen lapsen äiti vieläpä usein kehuu, kuinka hänen lastensa käytöstavoista saa niin paljon hyvää palautetta... Huh huh, sanon minä.