Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö puolisosi kaikki teini-iänsekoilusi?

Vierailija
14.02.2021 |

Kun esikoinen täytti 13 ja vähän sen jälkeen jäi kiinni koulussa jostain kielletystä, niin tuli puolison kanssa sitten illalla puhuttua omista teini-iänsekoiluista. Onneksi en silloin 14 vuotta sitten tajunnut kysyä tuollaisia. Oli aikamoinen shokki... Tietääkö teidän puolisonne kaiken hurjista tai rauhallisista teinivuosistanne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo koskaan ollu mitään sekoilua. Puolisolla sitten vissiin ollutkin ja olen hiukan kateellinen hänen seikkailuistaan kun niistä välillä kertoo :D

Vierailija
2/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt mitenkään voi KAIKKEA tietää, mutta en minä nyt varsinaisesti mitään ole salaillutkaan ja on hänellä varmasti ihan hyvä yleiskuva elämstäni ennen häntä.

Samoin toisin päin, puolison teinivuodet tosin olleet paljon vauhdikkaammat joten sieltä tulee varmasti hurjaakin hurjempia tarinoita esiin vielä pitkälle tulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä ihan kaikkea, on joskus sanonut, ettei ole juuri kiinnostunut kuulemaan miesjutuista. Kunnioitan sitä.

Vierailija
4/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä niitä ole koskaan kyseltykään.

Vierailija
5/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että vaimo oli perinyt Ison summan rahaa, kun oli jo 21-vuotiaana opiskelijana hankkinut itselleen omistusasunnon. Totuus rahoista selvisi tosiaan vasta nyt 14 vuotta suhteen alun jälkeen. Oli ollut hänellä ja 3 kaverillaan vuosien ajan jo teininä miesseuraa viikonloppuisin... No ei itsellänikään ollut yksi tai kaksi tyttöystävää ollut, kun vaimoni tapasin, muttei yli 5:ttä kuitenkaan. Ja niistäkin yksi sellainen 7luokan kouludiskossa pussailtiin juttu....

Ap

Vierailija
6/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että vaimo oli perinyt Ison summan rahaa, kun oli jo 21-vuotiaana opiskelijana hankkinut itselleen omistusasunnon. Totuus rahoista selvisi tosiaan vasta nyt 14 vuotta suhteen alun jälkeen. Oli ollut hänellä ja 3 kaverillaan vuosien ajan jo teininä miesseuraa viikonloppuisin... No ei itsellänikään ollut yksi tai kaksi tyttöystävää ollut, kun vaimoni tapasin, muttei yli 5:ttä kuitenkaan. Ja niistäkin yksi sellainen 7luokan kouludiskossa pussailtiin juttu....

Ap

Siis omistusasunto oli hankittu viikonloppusin seksiä myymällä vai? Huhhuh

Vierailija
7/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin vanhoista ajoista juurikaan ole puhuttu, oltiin 30 molemmin puolin kun tavattiin. Joskus joku juttu tulee mieleen ja sen sitten voi kertoa. Tuskin kummallakaan mitään salattavaa.

Joskus kun kierrettiin lomalla suomea, niin kyselin että onko sua pussattu täällä "esim. Imatralla", jos ei niin sitten pussattiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi