Kerron mikä ärsyttää
Kävin erästä osakeasuntoa katsomassa ja välittäjä rahanahneena hyökkäsi kimppuuni ja yritti kaikin keinoin saada minut myymään oman asuntoni hänen avullaan. Olen jo päätökseni tehnyt mahdollisen (!) myyntitavan suhteen ja päätöksessäni myös pysyn. En tarvitse välittäjää yhtään mihinkään.
En minä ota mitään itseään tyrkyttävää välittäjää, jonka joku ventovieras osakeasuntomyyjä on itselleen valinnut. Se on HEIDÄN diilinsä eikä minulla ole mitään tekemistä koko homman kanssa.
Välittäjä kun rimpautti niin otin siinä puheeksi tämän oman päätökseni ja kerroin sen eduista, niin kumma kun ei enää kiinnosta arvioida minun asuntoani ja vastauksiakin saa aina joihinkin kysymyksiin ja joihinkin ei.
Enkä edes sanonut, että olen päätökseni tehnyt, kunhan vain vihjasin, koska en pidä tyrkyttämisestä. No, jos nyt jättäisi minut rauhaan eikä yrittäisi nyhtää rahojani.
Ällöttää noissa kaiken maailman myyjissä ja välittäjissä se, että jos on edes pieni mahdollisuus saada rahaa, niin mielistellään ja ollaan niin mukavaa ja kaveria, mutta jos käy selväksi ettei rahaa heru, ei ole mitään syytä panostaa eikä olla enää erityisen mukava.