Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona - sairas agenda

Vierailija
14.02.2021 |

Herätkää, hyvät ihmiset; ei tässä ole kyse mistään pandemiasta. Sairaus on influenssaa lievempi, kuten usea virologi minulle auliisti vielä myönsi maaliskuussa 2020. Nyt suut ovat ilmeisesti tukitut ja väärin valittu sana johtaa armottomaan sensuuriin sekä sanktioihin.

Tässä on sen sijaan taustalla jokin aivan sairas agenda. Todennäköisesti kyse on globaalin vasemmiston pyrkimyksestä antaa johtavan suurvallan rooli maailmassa Kiinalle. Myös Trumpin poistaminen USA:n presidentin virasta oli ilmiselvästi koronanarratiivilla lietsottua.

Ei ole mitään syytä uskoa, että on olemassa influenssaa kummempaa koronaa. Älkää enää käyttäkö maskeja, älkää etenkään ottako rokotteita, joiden tarkoitusperistä ei ole tietoa. Tänään on Helsingissä useita mielenosoituksia. Osallistun. Ellette itse ole hereillä oikeuksienne puolesta, minä ainakin olen. Vallan väärinkäyttäjille on näytettävä närhen munat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.g.e.n.d.a 21 ja n.ew w.ord o.rde.r google hakuun.

Tosiaan kun ihmiset ymmärtäis että ei tässä kansalaisia suojella eikä ole mitää tautia.

Vierailija
2/3 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli valtaelitiin peliä että trumph saatiin pois mutta hauskaa että kukaan ei kyseenalaista sitä että tilalle tuli dementoitunut lasten hy. väksi. käy.ttäjä. Usa:n valta putoaa pois shampanjapullon korkkia nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa suunitelmassa kielletään yksityisautoilu. Sähköautoihin pakottaminen on ensimmäinen askel koska puolella suomesta niihin ei ole varaa.