Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö sinulle ikinä niin että lähdet kauppaan jonkun tietyn asian vuoksi ja sitten unohdat ostaa sen mutta ostat kaikkea muuta?

Vierailija
13.02.2021 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kauppalista on keksitty

Vierailija
2/12 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tänään menin leivinpaperin takia kauppaan ja ostin kassillisen ruokaa mutten lp:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen on keksinyt? Sinäkö? En ole koskaan nähnyt kaupassa ketään tuijottamassa kauppalistaansa.

Vierailija
4/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin (koska mulla on aina lista, yleensä puhelimessa), mutta silloin kun käy, niin kyllähän se riepoo.

Vierailija
5/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin kysymyksen niin että menet kauppaan hakemaan yhtä ainoaa tuotetta ja unohdat ostaa sen. Teen ostokset aina kauppalapun kanssa, mutta jos menen ostamaan vain yhtä tuotetta niin sitä ei tule kyllä kirjoitettua lapulle, oletan muistavani sen. Ja sitten siinä joskus käy niin että näen kaupassa jotain kiinnostavaa, keskittyminen herpaantuu ja ostan jotain ihan muuta kuin mitä piti. Mielestäni melko inhimillistä.

Vierailija
6/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään käy, kun kaupassa tulee paniikki ja haluan vain nopeasti pois sieltä. Toisinaan käy myös niin, että olen kirjoittanut ostoslistan, mutta unohdan katsoa sitä.

Vierailija
7/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään käy, kun kaupassa tulee paniikki ja haluan vain nopeasti pois sieltä. Toisinaan käy myös niin, että olen kirjoittanut ostoslistan, mutta unohdan katsoa sitä.

Tarkoitatko psyykkistä sairautta, koronakauhua vai jotain muuta?

Vierailija
8/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen on keksinyt? Sinäkö? En ole koskaan nähnyt kaupassa ketään tuijottamassa kauppalistaansa.

Ne on nykyään ihmisillä puhelimissa. Meillä ainakin. On sellainen jaettu kauppalista, että sekä mies että itse nähdään se ja sit kun joku tavara on haettu, laitetaan merkki. 

Mut joo. En kyllä yhten tavaran takia tee kauppalistaa. Mutta oon lähtenyt lähikauppaan hakee jotain puuttuvaa, ja sit tullut mieleen et tuota ja tuota puuttuu kans ja se alkuperäinen tuote unohtuu. 

Vierailija
9/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostoskoreissa on toisinaan kauppalistoja, mitä pidän herttaisena. En tarkoita listojen jättämistä eli sottaamista, vaan käsin kirjoitettuja sympaattisia listoja: kahvia, maito, kauraleipä, omenoita.

ohis

Vierailija
10/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko psyykkistä sairautta, koronakauhua vai jotain muuta?

Koronakauhua. Ei tunnu kivalta käydä kaupassa, kun maskittomat ihmiset tunkevat liian lähelle yskimään. Siinä helposti unohtaa, minkä takia meni kauppaan.

Vierailija
11/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus. Varsinkin silloin jos olen lähtenyt kauppaan vaimon lähettämänä. Usein kyllä soitan kaupasta ”mitä nyt taas pitikään täältä ostaa...”

Vierailija
12/12 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, olen kuin Peter Griffin kauppaan menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän