Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava uni.... Unien tulkitsijoita paikalla? Ei trolleja please

Vierailija
13.02.2021 |

Kävelin kävelytietä pitkin kaupungissa. Ihan kuin ois ollut ruuhka-aika, koska autoja meni paljon, ja ihmisiä oli jonkin verran liikkeellä. Oli suht hämärä kai...
Sitten mun taakse _KÄVELYTIELLÄ_ rupee jokin auto tööttäilemään, ja koitan mennä sivuun, mutta se vaan seuraa samaa, hidasta vauhtia takaa. Pysähdyn alikulkukäytävän kohdalla, ja auto pysähtyy. Joku suurin piirtein saman ikäinen mieshenkilö nousee autosta, ja vihaisen oloisena tuo mulle lapun ja tivasin häntä kertomaan jos on joku ongelma. Muistaakseni en saanut siihen mitään tarkkaa syytä.
Jatkan matkaa, ja hän seuraa mua myös kävellen.
Tullaan suojatielle kohta, ja hän edelleen seuraa mua. Ja kun tulen suojatielle jään auton alle, ja heräsin siihen.

Kun olin herännyt, niin mä muistin tän tyypin joka seuras mua unessa.
Joskus vajaa vuosi sitte muistaakseni tavattiin jossain keskustelufoorumilla, ja siirryttiin instaan. Jopa nähtiin kerran.
Loppujen lopuksi häntä ei kauheasti innostanut joten poistin hänet. Sitten hän perä toiseensa tulee uudella käyttäjällä, ja selittää kuinka hänellä on niin paljon kiirettä yms. Kerran hän jopa suuttui mulle jostain, vaikka ihan asiallisesti jostain tietääkseni sanoin. Loppujen lopuksi hän lupas, että seuraavaks jos poistan hänet sieltä niin hän ei enää ikinä ota yhteyttä siellä. Eikä ole ottanutkaan, mutta nyt tietysti kun pääsen sanomasta, niin tapahtuu juurikin mistä pääsin juuri sanomasta eli hän ottaa yhteyttä....

Mutta joku unien tulkitsija, joka vannoo ettei trollaa, niin miten tulkitsisit uneni?
En tietääkseni ole miettinyt erityisemmin asiaa viimeisimmän keskustelun jälkeen, enkä ole myöskään törmännyt lähi-aikoina häneen. Ellei sitten sattumoisin "tullut uneeni" väkisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoitus?

Vierailija
2/4 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto yleensä on elämäsi suunta ja parashan olisi jos itse istuisit puikoissa. Epäilen silti että kuulet tuosta ihmisestä pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varoitus?

En tiedä, mutta miks mulla on tunne että ihan lähi-aikoina mulle tai lähi-piirissä tapahtuu jotain kamalaa.... Siis samaan aikaan ahdistaa tosi paljon, mutta pystyn olee kuitenkin rauhallinen.

Lisäyksenä aloitukseen että ei oo lääkityksiä, tai diagnooseja.

Vierailija
4/4 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka uniinsa uskoo se varjoaan pelkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä