Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset ottaisit, jos pääsisit huomenna kampaajalle?

Vierailija
13.02.2021 |

Moni on ollut jo vuoden poissa kampaajalta. Minua ainakin huvittaisi päästä jo vähitellen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvojen tasaus ja joku hemmotteluhoito.

Vierailija
2/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa värjäyksen, latvoista kuivat pois ja lisäksi kerrostusta ja kevennystä. Viimeksi tainnut käydä kampaajalla kesäkuussa, alkais olla aika vähän siistiytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita raitoja ja leikkauksen päivitys, eli kuivat pois ja otsatukan muotoilua. 

Vierailija
4/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset.

Vierailija
5/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vai?

Itse käyn n.8vkon välein kampaajallani, ed kerta oli muutama viikko sitten, seur varattu maaliskuun puoliväliin.

Vierailija
6/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin perus siistimisen niin että pituudesta lähtee mahdollisimman vähän pois.

Vierailija
7/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen muodonmuutoksen! Ehkä tyyliin tämä https://www.iperuukki.com/blog/loyda-oma-kampauksen-lace-peruukit/ Tosin oma väri on tummempi, joten oma väri ja raidat vaikka kahta eri väriä. Toisaalta, hiukseni ovat niin ohuet ja hennot, että tuo ei varmaan toimisti kuin 2 h kampaajalta lähdön jälkeen. ;)

Vierailija
8/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt 8 vuoteen kampaajalla. Hiukset eivät koskaan ole voineet paremmin kuin nyt.

Vierailija
9/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermanentin.

Vierailija
10/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen muodonmuutoksen! Ehkä tyyliin tämä https://www.iperuukki.com/blog/loyda-oma-kampauksen-lace-peruukit/ Tosin oma väri on tummempi, joten oma väri ja raidat vaikka kahta eri väriä. Toisaalta, hiukseni ovat niin ohuet ja hennot, että tuo ei varmaan toimisti kuin 2 h kampaajalta lähdön jälkeen. ;)

:D No mulla on aika lailla just tuollaiset nyt.

T: Se kampaajia 8v välttänyt.

Vierailija
11/11 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D No mulla on aika lailla just tuollaiset nyt.

T: Se kampaajia 8v välttänyt.

No kiva! Olen tuo tällaista haluava ja kysyisin sinulta, millainen on hiuslaatusi? Uskallusta on, mutta tod. tuo hiusten hentous ja liukkaus ei ehkä toimis vai mitä sinä olet mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä