Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri muuttuu miesten seurassa

Imettelen
13.02.2021 |

Olemme molemmat vähän päälle kolmekymppisiä naimisissa tahoillaan olevia ja perheellisiä naisia.
Käymme samassa harrastuksessa. Harrastuksen jälkeen käymme lähes aina kahvilla ja juttelemme hetken. Monesti seuraamme istuu myös muita harrastekavereita.

Kaverini on hiljaisempi kuin minä ja yleensä se olen minä joka ottaa pöytään istuneet mukaan keskusteluun. Esim, kysymällä heidän mielipidettään johonkin vaikka harrastukseemme liittyvästä. Minusta olisi vaivaannuttavaa olla huomioimatta heitä. Varsinkin kun ovat tulleet pöytään vaikka kahvilan muut pöydät saattavat olla tyhjinä.

Olen huomannut että mikäli pöytäämme istuu harrasteporukan miehiä, niin lopulta käy niin että miehet keskustelevat vain kaverini kanssa ja kun yritän liittyä keskusteluun niin ovat kuin eivät kuulisi tai katselevat muualle tai toisiaan ärtyneen oloisina. Joskus kaverini on jopa kysynyt: "niin sanoitko jotain?"

Olenkin miettinyt että pitäisikö seuraavan kerran vain poistua vessaan tai olla vain hiljaa ja katsoa että miten tilanne kehittyy. Tai sitten lähteä vain pois kun ignooraminen alkaa.

Onko teillä muilla kokemusta vastaavasta?
Mistä tämmöinen johtuu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tarvitse olla kuin laiha niin huomioidaan. Ihan sama vaikka olisi naamasta miten ruma..

Vierailija
22/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aina ole hoikkuudesta kiinni. Olen välillä kaverini kanssa ollut ulkona, hän on minua pyöreämpi. Pukeutuu kuitenkin paljastavammin ja kyllä ne miehet hänelle enemmän juttelee. Tiedän kyllä että saisin miesten huomion myös, jos pukeutuisin eri tavalla. En kuitenkaan baarissa kaipaa sen kummemmin seuraa, juttukaverit on ok. Mutta limaiset setämiehet ei kiinnosta. Haen seurani sitten tinderistä ym, parisuhdetta en kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin kun sairastuin suolisto-ongelmiin bmi:stä 26 bmi:hin 17. Nykyään saan miehiltä ihan erilailla huomiota. Minäpä en anna takaisin kun tiedän millaisia ovat. Olen sama ihminen kuin painavempana, mutta silti saan ihan eri kohtelua.

Minulla on kokemus siitä kun olin pitkällä sairaslomalla ja palasin töihin melkein kolmekymmentä kiloa painavempana. Ihmiset eivät suhtautunut minuun enää samalla tavalla. Huomasin naispuolisten työkavereiden suhtautuvan minuun jotenkin alentuen ja miesten olevan vaivaantuneita jos jäivät kaksistaan kanssani. Vaikka ennen seura kelpasi oikein hyvin.

Vierailija
24/24 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kaverisi on sinua kauniimpi?