Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeellistä siinä on, että asentaa töissä omat ohjelmansa ja huolehtii omat päivityksensä?

Vierailija
13.02.2021 |

Jotkut isojen firmojen työntekijät ovat kauhuissaan. Ihan normaalia meillä pikkufirmoissa tekniikan alalla. Jokaisella on admin-oikeudet omalle koneellee ja jokainen vastaa itse omista ohjelmistaan. Kaverilta voi kysyä neuvoa, jos on jotain ongelmia. Mä myös laitan koneet kaikki itse kuntoon, kun tulee jotain uutta. Enkä ole muuten nuori.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee firmalle kalliiksi kun se natiseminen heikosta levytilasta alkaa ja vaaditaan kalliimpia koneita. Lisäksi jos olet toimistolla tai VPN päällä, nettikaista (joka firman omaisuutta), on pois muilta kun latailet omia ohjelmia. Lopuksi tietenkin myös haittaohjelmien riski, vaikka itse ei niitä lataile niin suuressa firmassa ihan varmasti löyty 30 000 käyttäjän joukosta joku joka latailee haittaohjelmia.

Vierailija
2/2 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tulee firmalle kalliiksi kun se natiseminen heikosta levytilasta alkaa ja vaaditaan kalliimpia koneita. Lisäksi jos olet toimistolla tai VPN päällä, nettikaista (joka firman omaisuutta), on pois muilta kun latailet omia ohjelmia. Lopuksi tietenkin myös haittaohjelmien riski, vaikka itse ei niitä lataile niin suuressa firmassa ihan varmasti löyty 30 000 käyttäjän joukosta joku joka latailee haittaohjelmia.

En minä sinne mitään omia ohjelmia lataile, vaan tarkoitin omilla juuri niitä, mitä tarvitsen työkäytössä, sähköposti, CAD, office, jotain ammattialan erikoisohjelmia jne. Mutta ymmärrän pointin, isoissa porukka tekisi mitä tahtoo. Me pienissä ollaan varmaan kuuliaisempia, ja kiltimpiä, uskon että myös ahkerin porukka löytyy pienistä. Kun sen näkee nopeasti, jos joku lusmuilee, tuloksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi