Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäs näin korona-aikaan tapaa niitä miehiä?

Vierailija
13.02.2021 |

Olen kyllästynyt sinkkuilemaan ja haluaisin elämääni jonkinlaista piristystä, mutta korona-aika hankaloittaa ihmisten tapaamista. Baareihin en mene itsestäänselvistä syistä ja mikään tinder ei kiinnosta, päätyisin kuitenkin jonnekin ylilaudalle naurunalaiseksi. Olen 22v, kaunis (oikeasti: pitkät luonnonkiharat hiukset, isot vihreät silmät, siro nenä ja luonnostaan paksut huulet, hyvät hampaat, symmetriset kasvot, kiltit piirteet), fiksu, tasapainoinen, myönnettäköön että muutaman kilon ylipainon puolella (oikeasti) mutta E-kupin rinnat ja tiimalasivartalo pelastaa, opiskelen AMK:ssa ja käyn iltatöissä. Muuten olenkin sitten kotona koska mihinkään ei luonnollisesti voi oikein mennä. Työpaikalla ei ole ketään kiinnostavaa (lähinnä monta kymmentä vuotta ikäistäni vanhempia) ja koulussakin taitavat kaikki luokan miehet olla varattuja. Harrastuksia ei oikein ole lukuunottamatta piirtämistä, mutta sitä tehdään yksin kotona. Viimeksi olen seurustellut yläasteella eikä sen jälkeen ole juuri ollut minkäänlaista säpinää yhtä lyhyttä tapailua lukuunottamatta joka päättyi miehen puolelta ghostaamiseen. Kyse ei ole siitä ettei ole kelvannut mutta juuri kukaan ei ole koskaan lähestynyt vaikka olen kaunis ja helposti lähestyttävän näköinen. Tai no, on lähestynyt, lähinnä tällaiset otsasta varpaisiin tatuoidut miehet joista näkyy kilometrin päähän että ongelmia seuraa jos kelkkaan hyppäät tai sitten sellaiset näkyvästi pelkän alakerran perässä juoksevat.

Niin että, missä tapaisin miehiä? Toki olen vielä nuori ja aikaa olisi jne. mutta joskus tuntuu että korona ei lähde ikinä pois ja rajoitusten kanssa kykitään yksin kotona seuraavat 10v. Älkää toki käsittäkö väärin, pidän rajoitustoimia tärkeinä mutta siitä huolimatta pieni ahdistus on hiipinyt minuunkin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan