Rakastan potkia autoni roiskeläppien jääkökkeleitä - mutta myös täysin vieraiden autojen komeat kökkelit houkuttaa, mitä teen?
Onko muilla samaa viehätystä niihin? Vai olenko mä vain outo? Mitä teen?
Kommentit (16)
Kyllä! En tosin mene potkimaan toisten autoista, vaikka mieli tekisi. Se on samalla tapaa mielihyvää tuottavaa, kuin lätäkköjen jäiden rikkominen.
Minua houkuttaisi potkia Bemareiden ja Audien peilejä. Mitä teen?
Joo, nykyautojen muoviset sisälokasuojat oikein murenevat kivasti silmissä niistä potkuista.
Missä henkilöautoissa nykyään on oikeat roiskeläpät? Jotkin muoviset lipat korkeintaan lokasuojan päässä.
Joo samaistun, tulee aina niin aikaansaava ja osaava olo kun saa niitä käkkökokkareita mäsäksi :'D
Kun kevät tästä etenee, tykkään potkia jäätä pois missä vaan maastossa. On kivaa saada se maa paljaaksi. Tuntuu kuin omakin hengitys vapautuisi.
Onko suhteesi nykyiseen autoosi varmasti vakaalla pohjalla? Ajatustasollakin pettäminen vierailla autoilla komeine kökkeleineen laittaa hälytyskellot soimaan!!
Vierailija kirjoitti:
Onko suhteesi nykyiseen autoosi varmasti vakaalla pohjalla? Ajatustasollakin pettäminen vierailla autoilla komeine kökkeleineen laittaa hälytyskellot soimaan!!
Annataan nyt hyvänen aika edes fantasioinneille vapaus, jo on kumma jos sekin tuomitaan
Minusta se on kanssa kivaa, mutta varovainen saa olla. Mulla on myös pölyfetissi. Tykkään pyyhkiä pölyä ja jossain kylässä pitää hillitä itsensä, etten pyytäisi pölyrättiä, jos näen jotain pölyisiä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kanssa kivaa, mutta varovainen saa olla. Mulla on myös pölyfetissi. Tykkään pyyhkiä pölyä ja jossain kylässä pitää hillitä itsensä, etten pyytäisi pölyrättiä, jos näen jotain pölyisiä paikkoja.
Saisit tulla kyllä meille kylään :)
Lapsena kerättiin niitä ja paras kaverini vielä imeskeli niitä pakoputkissa olleita puikkoja...
Tämä! Luulin olevani ainoa :). Jo potkin myös vieraiden autojen lumikönttejä, jos kukaan ei ole näkemässä..
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Luulin olevani ainoa :). Jo potkin myös vieraiden autojen lumikönttejä, jos kukaan ei ole näkemässä..
Once a cheat always a cheat!
Ite onneksi sinkkuna (en siis omista autoa) voin vapaasti nauttia ja käydä vieraiden kökkelien kimppuun...
Niitä on kyllä mukava potkia.