Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismaperheet

Vierailija
12.02.2021 |

Aina näihin prismaperheisiin viitataan keskusteluissa. Ja kyllä, ainahan niitä näkee jos sinne lähtee.

En vain käsitä että miksi ihmeessä perheet lähtevät sinne prismaan koko perheen voimin? Meillä on kaksi lasta ja en todellakaan lähde koko perheen kanssa kauppaan. Mikään ei karmaise enemmän kuin kahden pienen kanssa kassajonossa seisoskelu..

Onko siellä prismassa käynti joidenkin mielestä oikeasti perheenä hauskaa ja kivaa vai eikö näiden perheiden kauppareissua voi toteuttaa toisen puolison toimesta? Tai esim nouto- tai kotiinkuljetuksella.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne Prisma-perheet ei oikeasti käy siellä usein? Meidän perhe käy Prismassa yhdessä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
2/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy edesitse Prismassa. Tilaan tuotteet netistä ja noudan silloin kun minulle sopii.

Miksi mennä sinne prismaperheiden sekaan jonottamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tullaan töistä ja haetaan lapset päiväkodista. Samalla sitten kauppaan jne. Mutta ei nyt tosiaan joka päivä. 

Vierailija
4/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään lapset vähän tuulettumaan!

Vierailija
5/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että tällaisia koko perheen kokoonpanoja olisi kaupoissa useinkaan tullut vastaan. Tosin siitä on yli vuosi kun olen käynyt Prismassa. Kotiäiti voi kyllä joutua ottamaan lapset mukaan ja se on ihan sallittua.

Vierailija
6/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hupi tässä kaupungissa. Otetaan lapset mukaan, että yhdessä päästään kauppaan. Mies maksaa. Minä olen työtön. Ja kyllä, kierrellään hitaasti kärryn kanssa, lapset ja mies leikkipaikalle, ostetaan lapsille haalarit, vaatteet, kengät, alusvaatteet. Ja paljon ruokaa. Kaikki samalla kertaa, monta asiaa samalla reissulla. Mikä on tässä on ongelma? Minulla on aikaa luuhata kaupassa, joutonainen olen (turha ihminen yhteiskunnalle). Katselen kaikkea hitaasti kierrellen, kodinosastot, kaikki.

Vierailija
7/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kerran viikossa, lapset haluavat valita omat viikonloppu herkkunsa. Menee ihan kätevästi samalla reissulla kun päästään töistä.

Käyttäisin kauppakassia mutta sieltä saa ikinä sopivaa aikaa.

Vierailija
8/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden pienen lapsen yksinhuoltaja ja kyllä nuo lapset ovat aina mukanani Prismassa, jos siellä käydään. Ei siellä nyt pahemmin jonoja näy täällä päin ja lapset ovat ihan tyytyväisinä mukana.

Vierailija
9/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään kerran viikossa, lapset haluavat valita omat viikonloppu herkkunsa. Menee ihan kätevästi samalla reissulla kun päästään töistä.

Käyttäisin kauppakassia mutta sieltä saa ikinä sopivaa aikaa.

Lapsena oli kivaa saada olla mukana valitsemassa tuotteita!

Vierailija
10/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita pareja ketkä ei osaa tehdä mitään yksin...

Vierailija
11/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. jos toiset kykenee käymään kaupassa perheenä, ni tartteeko sen aiheuttaa kutinaa naapurin pyllyssä?

Vierailija
12/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mepä käydäänkin Cittarissa ja paljon on muitakin perheitä.

Vierailija
13/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. jos toiset kykenee käymään kaupassa perheenä, ni tartteeko sen aiheuttaa kutinaa naapurin pyllyssä?

Ei sillä mitään väliä olekaan, mutta se tuntuu olevan ihmisille yleinen kauhuskenaario, ja mietin siis miksi kukaan haluaisi moiseen ryhtyä. Kun se kerran useimmista tuntuu ja näyttää niin kamalalta.

Me käytetään yleensä noutopalvelua, välillä käyn yksin kaupassa. Mut ei perheenä.

Ap

Vierailija
14/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään samalla syömässä Rossossa tms.

Vierailija
15/15 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on ongelma siellä Prismassa asioida lasten kanssa? Itsekin kävin siellä kahden alle kouluikäisen kanssa useinkin kun kaupungissa asuttiin, eikä siellä mitään ongelmaa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi