Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttomoottoreiden valmistus ja bensa-autoilu loppuu

Vierailija
12.02.2021 |

Näin käy, mutta koska meitä köyhiäkin on, bensa-autoilla on kysyntää vielä kauan tuonkin jälkeen. https://www.iltalehti.fi/talous/a/f6621ba2-72a0-49b0-bc19-eb1ae0b0d9ed

Kommentit (45235)

Vierailija
44681/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko hurjia seurauksia

Tutkimuksen mukaan kannabispsykoosit ovat yleistyneet Pohjoismaissa.

Sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. 🥶

https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ff7ab64a-8df0-4284-b77f-d0e7…

Vierailija
44682/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo on kannabispsykoosissa 😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44683/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko hurjia seurauksia

Turun yliopiston päihdelääketieteen apulaisprofessori Solja Niemelä toteaa Twitterissä, että pelkästään kannabiksesta aiheutuvia psykooseja ei ole Suomessa vuosittain ainuttakaan, jos oikein tarkkoja ollaan:

https://twitter.com/LahtinenMikko/status/1584239593691709441/photo/1

Vierailija
44684/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabispsykoosi voi jää krooniseksi 🥶

Vierailija
44685/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa skitsofreenikoista ei ole koskaan käyttänyt kannabista. Kannabis korkeintaan nopeuttaa sairastumista muutamalla vuodella, mutta asia olisi tapahtunut muutenkin, koska kyseiseen sairauteen taipuvaiset ovat herkempiä käyttämään erilaisia päihteitä, joita on muitakin kannabiksen lisäksi. Siksi skitsofrenian määrä ei ole maailmassa kasvanut, mutta kannabis nostetaan asiassa ns. tikunnokkaan, vaikka sen käyttämättömyyskään ei estä sairauden puhkeamista.

Vaikka kannabis saataisiin poistettua kokonaan maailmassa, skitsofreniamäärät pysyisivät täysin samoina.

Vierailija
44686/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on kerta kaikkiaan kamala huume 😵💫

Vierailija
44687/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis aiheuttaa tuhansia skitsofreenikoita joka vuosi 🥶

Vierailija
44688/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis eikä muutkaan päihteet aiheuta skitsofreniaa, vaan korkeintaan aiheuttavat skitsoaffektiivisia häiriöitä joka on täysin eri asia kun skitsofrenia. Riippuen mitä dataa katsoo skitsofreniaan sairastuu välillä 2% - 0,5% ihmisistä. Esiintyvyys päihteidenkäyttäjillä on täsmälleen sama. Ainoa merkittävä sairastumisriskin lisääjä on jos lähiperheenjäsen sairastaa myös. Tästä löytyy Sapolskyltä hyvä luento, jos kiinnostaa.

Tuoreimman tutkimustiedon mukaan skitsofreniaa aiheuttaa kun teinivuosina, ihmisen kehittyessä ja vatsan bakteerikannan muuttuessa vatsan bakteereja päätyy aivoihin. Tautiin sairastutaan nuorena ja etenkin miehillä ensimmäiset oireet alkavat teinivuosien lopulla. Vanhana sairastuminen on äärimmäisen harvinaista ja tapaukset voivat mennä diagnoosivirheiden piikkiin.

Vierailija
44689/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis aiheuttaa tuhansia skitsofreenikoita joka vuosi 🥶

Vaikka kannabis saataisiin poistettua kokonaan maailmassa, skitsofreniamäärät pysyisivät täysin samoina.

Vierailija
44690/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti Huumeista ry:n perustaja on jehovantodistaja, joka pitää kannabista paratiisin kiellettynä hedelmäpuuna, ja itseään henkisesti korkeinpana olentona maailmassa joka juttelee suoraan jumalalle enkelten välityksellä. Hän on saanut jumalalta pyhän tehtävän taistella kannabisdemoneja vastaan. Poikansa on skitsofreeninen, mutta se ei liity asiaan.

Vierailija
44691/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon muiden päihteiden aiheuttamia psykooseja on samassa ajassa?

Vierailija
44692/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytät muita helposti trolleiksi. Miksi itse trollaat koko ajan autokeskustelussa jostain kannabiksesta? Kerrotko?

Koetko saavasi itse tehdä asioita, joista muita kuitenkin itse syyttelet? Vaikuttaa narsistin käytökseltä.

Vierailija
44693/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytät muita helposti trolleiksi. Miksi itse trollaat koko ajan autokeskustelussa jostain kannabiksesta? Kerrotko?

Koetko saavasi itse tehdä asioita, joista muita kuitenkin itse syyttelet? Vaikuttaa narsistin käytökseltä.

Jos teppo lopettaisi p*skan trollaamisen, ketjut hiljenisivät mutta teppo ei tule koskaan pystymään siihen 😐

Vierailija
44694/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44695/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teppo lopettaisi p*skan trollaamisen, ketjut hiljenisivät mutta teppo ei tule koskaan pystymään siihen 😐

Hiljaista oli sen aikaa, kun teppo oli suljetulla osastolla 2,5 vuorokautta

Vierailija
44696/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teppo on kannabispsykoosissa 🥶

Vierailija
44697/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet että asia on sinun ongelmasi? Mihin pyrit?

Vierailija
44698/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse trollaat koko ajan kannabiksesta autokeskustelussa?

Vierailija
44699/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse trollaat koko ajan kannabiksesta autokeskustelussa?

Sinä olet:

a: teppo

b: ainoa trolli

c: kannabispsykoosissa

Vierailija
44700/45235 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on polttomoottoriautoilukeskustelu mutta teppo ei tajua asiaa, vaan trollaa p*skaa sähköautoista, jotka ei liity mitenkään aiheeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi