Polttomoottoreiden valmistus ja bensa-autoilu loppuu
Näin käy, mutta koska meitä köyhiäkin on, bensa-autoilla on kysyntää vielä kauan tuonkin jälkeen. https://www.iltalehti.fi/talous/a/f6621ba2-72a0-49b0-bc19-eb1ae0b0d9ed
Kommentit (45235)
Teppo on kannabispsykoosissa 😱
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko hurjia seurauksia
Tutkimuksen mukaan kannabispsykoosit ovat yleistyneet Pohjoismaissa.Sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. 🥶
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ff7ab64a-8df0-4284-b77f-d0e7…
Turun yliopiston päihdelääketieteen apulaisprofessori Solja Niemelä toteaa Twitterissä, että pelkästään kannabiksesta aiheutuvia psykooseja ei ole Suomessa vuosittain ainuttakaan, jos oikein tarkkoja ollaan:
https://twitter.com/LahtinenMikko/status/1584239593691709441/photo/1
Kannabispsykoosi voi jää krooniseksi 🥶
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko hurjia seurauksia
Tutkimuksen mukaan kannabispsykoosit ovat yleistyneet Pohjoismaissa.Sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. 🥶
Suurin osa skitsofreenikoista ei ole koskaan käyttänyt kannabista. Kannabis korkeintaan nopeuttaa sairastumista muutamalla vuodella, mutta asia olisi tapahtunut muutenkin, koska kyseiseen sairauteen taipuvaiset ovat herkempiä käyttämään erilaisia päihteitä, joita on muitakin kannabiksen lisäksi. Siksi skitsofrenian määrä ei ole maailmassa kasvanut, mutta kannabis nostetaan asiassa ns. tikunnokkaan, vaikka sen käyttämättömyyskään ei estä sairauden puhkeamista.
Vaikka kannabis saataisiin poistettua kokonaan maailmassa, skitsofreniamäärät pysyisivät täysin samoina.
Kannabis on kerta kaikkiaan kamala huume 😵💫
Kannabis aiheuttaa tuhansia skitsofreenikoita joka vuosi 🥶
Kannabis eikä muutkaan päihteet aiheuta skitsofreniaa, vaan korkeintaan aiheuttavat skitsoaffektiivisia häiriöitä joka on täysin eri asia kun skitsofrenia. Riippuen mitä dataa katsoo skitsofreniaan sairastuu välillä 2% - 0,5% ihmisistä. Esiintyvyys päihteidenkäyttäjillä on täsmälleen sama. Ainoa merkittävä sairastumisriskin lisääjä on jos lähiperheenjäsen sairastaa myös. Tästä löytyy Sapolskyltä hyvä luento, jos kiinnostaa.
Tuoreimman tutkimustiedon mukaan skitsofreniaa aiheuttaa kun teinivuosina, ihmisen kehittyessä ja vatsan bakteerikannan muuttuessa vatsan bakteereja päätyy aivoihin. Tautiin sairastutaan nuorena ja etenkin miehillä ensimmäiset oireet alkavat teinivuosien lopulla. Vanhana sairastuminen on äärimmäisen harvinaista ja tapaukset voivat mennä diagnoosivirheiden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis aiheuttaa tuhansia skitsofreenikoita joka vuosi 🥶
Vaikka kannabis saataisiin poistettua kokonaan maailmassa, skitsofreniamäärät pysyisivät täysin samoina.
Irti Huumeista ry:n perustaja on jehovantodistaja, joka pitää kannabista paratiisin kiellettynä hedelmäpuuna, ja itseään henkisesti korkeinpana olentona maailmassa joka juttelee suoraan jumalalle enkelten välityksellä. Hän on saanut jumalalta pyhän tehtävän taistella kannabisdemoneja vastaan. Poikansa on skitsofreeninen, mutta se ei liity asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon muiden päihteiden aiheuttamia psykooseja on samassa ajassa?
Vierailija kirjoitti:
Syytät muita helposti trolleiksi. Miksi itse trollaat koko ajan autokeskustelussa jostain kannabiksesta? Kerrotko?
Koetko saavasi itse tehdä asioita, joista muita kuitenkin itse syyttelet? Vaikuttaa narsistin käytökseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytät muita helposti trolleiksi. Miksi itse trollaat koko ajan autokeskustelussa jostain kannabiksesta? Kerrotko?
Koetko saavasi itse tehdä asioita, joista muita kuitenkin itse syyttelet? Vaikuttaa narsistin käytökseltä.
Jos teppo lopettaisi p*skan trollaamisen, ketjut hiljenisivät mutta teppo ei tule koskaan pystymään siihen 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teppo lopettaisi p*skan trollaamisen, ketjut hiljenisivät mutta teppo ei tule koskaan pystymään siihen 😐
Hiljaista oli sen aikaa, kun teppo oli suljetulla osastolla 2,5 vuorokautta
teppo on kannabispsykoosissa 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet että asia on sinun ongelmasi? Mihin pyrit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse trollaat koko ajan kannabiksesta autokeskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse trollaat koko ajan kannabiksesta autokeskustelussa?
Sinä olet:
a: teppo
b: ainoa trolli
c: kannabispsykoosissa
Tämä on polttomoottoriautoilukeskustelu mutta teppo ei tajua asiaa, vaan trollaa p*skaa sähköautoista, jotka ei liity mitenkään aiheeseen
Tutkimuksen mukaan kannabispsykoosit ovat yleistyneet Pohjoismaissa.
Sairastuneista arviolta joka kolmas saa myöhemmin skitsofreniadiagnoosin. 🥶