Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusioperhe

Vierailija
11.02.2021 |

Olen sillä tavalla vanhanaikainen, että jos mennään naimisiin, se tehdään siksi, että toista rakastetaan oikeasti myös vastoinkäymisissä. Jos hankitaan lapsia, niin ne hankitaan rakastavaan perheeseen ja perhe pidetään koossa myös vaikeina aikoina.
Älkää hyvät ihmiset menkö tekemään lapsia, kun ei ole varmaa jatkuuko se suhde läpi elämän. Mikään ei ole karmeampaa, kuin elämä lapsena, joka joutuu reissaamaan kahden kodin väliä.
En vielä ole törmännyt aikuisiin, jotka ihan aidosti ottaisivat kumppanin lapset tämän edellisestä suhteestaan saman arvoisina kuin omat lapset.
Älkää siis perustako uusioperheitä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivokaa ettei puolisonne kuole !

Vierailija
2/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin valmis rakastamaan vastoinkäymisissä. Ja hankin lapsia 10 vuoden naimissa olon jälkeen.

Ei ollut minun valintani, että mies petti ja jätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin valmis rakastamaan vastoinkäymisissä. Ja hankin lapsia 10 vuoden naimissa olon jälkeen.

Pettäminen on se helpoin tapa ratkaista kaikki parisuhteen ongelmat kerralla.

Vierailija
4/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen tuli jo.  Sitten odotetaan vielä pahoinpitely ja alkoholi.

Vierailija
5/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapset joutuvat reissaamaan kahden kodin välillä, jos toinen vanhempi on kuollut? Varmaan he asuvat sen elossa olevan luona sitten, jossa heillä on koti.

Vierailija
6/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lapset joutuvat reissaamaan kahden kodin välillä, jos toinen vanhempi on kuollut? Varmaan he asuvat sen elossa olevan luona sitten, jossa heillä on koti.

Ei niiden lasten tarvi silloinkaan aina reissata kahden kodin välillä, vaikka molemmat vanhemmat ovat hengissä.

Vierailija
7/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustin ihan lapsettomana sinkkuna uusioperheen miehen kanssa jolla oli ennestään lapsi.

Nyt tuosta on jo 21v aikaa ja menen huomenna poikapuolen ja vaimonsa luo illalliselle ja suunnittelemaan yhteistä lapinreissua. Kyllä meitäkin on, joilla homma on toiminut

Vierailija
8/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap todellakin hieno ihminen. Sädekehäsi pääsi yläpuolella valaisee koko maan. Etenkin se valaisee sen pimeän häpeän polun jota kaikki eronneet pää painuksissa kulkee.

Vierailija
9/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä perustin ihan lapsettomana sinkkuna uusioperheen miehen kanssa jolla oli ennestään lapsi.

Nyt tuosta on jo 21v aikaa ja menen huomenna poikapuolen ja vaimonsa luo illalliselle ja suunnittelemaan yhteistä lapinreissua. Kyllä meitäkin on, joilla homma on toiminut

Tilastollisesti heillä ei mene hyvin. Niitä edellisen liiton lapsia annetaan, jopa huostaan sen uuden onnen myötä.

Vierailija
10/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap todellakin hieno ihminen. Sädekehäsi pääsi yläpuolella valaisee koko maan. Etenkin se valaisee sen pimeän häpeän polun jota kaikki eronneet pää painuksissa kulkee.

Lässyn lässyn

Vierailija
11/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti heillä ei mene hyvin. Niitä edellisen liiton lapsia annetaan, jopa huostaan sen uuden onnen myötä.

Täällä toinen tilastoihme.

Vierailija
12/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi muutakin tilastoihmettä sitten

Vierailija
13/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita?

Vierailija
14/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelma tässä nyt on se, että tunteesi on sinun omasi. Se ei liity mitenkään kenenkään muuhun. Ei eronneisiin eikä uusperheen perustaineisiin. Viha on yksinomaan sinun sisälläsi. Joten en nyt pysty kommentoimaan tähän ketjuun mitään.

Vierailija
15/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangoon tarvitaan silti kaksi.  Myös yksipuolisessa tapauksessa, kun pelisilmä puuttui.

Iso osa "suhteista" menee hampaat irvessä eli järkisyistä- mikä järki?!

Esim. jos vain koulutettu kelpaa. 

Vierailija
16/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos perustaa perheen ja tulee jätetyksi, pitää eristää lapset entisestä isästä/ äidistä ja pysyä marttyyrin viittaa kantaen yksin?

Kun ennustaminen on mahdotonta. Vaikka kuinka kauniisti luvataan pysyä yhdessä, toinen voi ihan yksin päättää lopettaa suhteen ja lähteä.

Vierailija
17/17 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on epävarmaa kaikille. Todella mustavalkoista ajattelua että vain ydinperheet ovat toimivia ja uusperheet valmiiksi tuhoon tuomittuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi