Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua.

Vierailija
11.02.2021 |

Minulle on alettu soittamaan yhtäkkiä joka päivä +44 alkuisista numeroista, ainakin joku 5 kertaa päivässä. Olen kokeillut laittaa numeroni salaiseksi, mutta se ei ole auttanut mitään joten mitä muita vaihtoehtoja minulla on? Kyseisen numeron estäminen ei myöskään auta mitään kun heillä on joka kerta eri numero josta he soittavat. Minulla on myöskin sama numero ollut jo yli 10 vuoden ajan joten en mielelläni myöskään aio vaihtaa numeroani. Eli onko mitään jota voin tehdä näille skämmereille jotka pommittavat minua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa aina puhelimeen ja sano suomeksi "en osta mitään". Sitten laitat puhelimen kiinni. Jos teet näin aina varmaan loppuu soitot.

Minulle on soittanut pari kertaa huijari englanniksi. Sanoin, että en puhu englantia. Yrittivät vielä jankata jotakin, joten katkaisin puhelun. Toinen soitti heti uudesta numerosta, avasin puhelimen mutta en puhunut siihen mitään. Kun kuulin taas saman naisen äänen suljin puhelimen. Sen jälkeen eivät ole soitelleet.

Vierailija
2/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intian pojat ovat alkaneet soitella Microsoftin nimissä. Estoon panin yhden numeron jo. Ei mulle ole väliä soitelkoot en aio vastata enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda salaiseksi.

Tai toivo parasta että soitot loppuu.

Puolisolleni tuli joku viikko sitten yhtenä päivänä 3-4 soittoa eri numeroista yhdesti kuuli outoa sössötystä kun vastasi. Luojan kiitos sen jälkeen ei ole tullut.

Vierailija
4/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaivaa oudot puhelut.

Painan lopeta-nappia niin vaikenee.

Aika vähän tulee noita soittoja. Nyt ei ole viikkoon tullut kun puhelin unohtui autoon japakkaseen ja meni pari päivää herättelyyn. :D

Vierailija
5/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aikanaan loppuu. 

JOka kerta numero vaan blokkiin. 

En vastaa ikinä ja aina pari päivää joku jaksaa yrittää, mutta sitten loppuu.

Vierailija
6/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ja rakastu.

Vierailija
7/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään tapauksessa sanoiko puhelimeen näissä tapauksessa sanaa ” yes”. Voi aiheuttaa harmia.

Vierailija
8/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa aina puhelimeen ja sano suomeksi "en osta mitään". Sitten laitat puhelimen kiinni. Jos teet näin aina varmaan loppuu soitot.

Minulle on soittanut pari kertaa huijari englanniksi. Sanoin, että en puhu englantia. Yrittivät vielä jankata jotakin, joten katkaisin puhelun. Toinen soitti heti uudesta numerosta, avasin puhelimen mutta en puhunut siihen mitään. Kun kuulin taas saman naisen äänen suljin puhelimen. Sen jälkeen eivät ole soitelleet.

Hyvä idea - vaikutusta voisi ehkä tehostaa huokailemalla tai huohottamalla.

Vierailija
9/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vaihda numerosi salaiseksi

2. Tee suoramarkkinointikielto

3. Vastaa puhelimeen sanomatta sanaakaan, pidätä hengitystäsi ja keskity kuuntelemaan. Jos soittaja on joku, jolla on oikeasti tärkeää asiaa, hän alkaa huhuilla sinulle "Haloo? Haloo? ", jolloin voit äänensävystä ja aksentista päätellä, haluatko puhua.

Vierailija
10/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vastaat niinbalat laulaa jollotella lailalailalailslsallalllalaaaal....

Vierailija
11/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salainen mutta siltikin soittelee outoja numeroita milloin mistäkin. Yleensä en vastaa outoihin numeroihin. Sitäkin oon ihmetellyt kun on myös soittanut numero jonka suuntanumero oli Helsingin ja se todennäköisesti joku Vattenfallin myyjä mutta ihmettelen sitä kun Helsingistä soittelee kun en edes asu Helsingissä enkä 09 seudullakaan.

Vierailija
12/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää missään tapauksessa sanoiko puhelimeen näissä tapauksessa sanaa ” yes”. Voi aiheuttaa harmia.

Nää Intian aksentin omaavat just kyselee, että "Do you understand?"

Vierailija
13/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on soittanut pari kertaa huijari englanniksi. Sanoin, että en puhu englantia. Yrittivät vielä jankata jotakin, joten katkaisin puhelun. Toinen soitti heti uudesta numerosta, avasin puhelimen mutta en puhunut siihen mitään. Kun kuulin taas saman naisen äänen suljin puhelimen. Sen jälkeen eivät ole soitelleet.[/quote]

Hmm.. Kai se on pakko alkaa trollaamaan niitä kun ne seuraavaks soittavat, kun ilmeisesti luuri korvaan ei riitä näille idiooteille. Tai sitten vaan odottaa että ne haihtuu ajan myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän