Lähihoitajan opinnot
Hei. Löytyykö netin kautta hyvää aineistoa lähihoitajan opintoihin? Haluaisin jo lukea vaikkei opinnot ole alkaneetkaan.
Kommentit (9)
https://www.adlibris.com/fi/kirja/lahihoitajan-laakelaskut-ja-matematii…
Osta toi tai katso saatko sen lainaan kirjastosta.
Ap. Joo kiitti kirjavinkistä.
Olen tosi innokkaana alkamassa lukuhomnat vaikka edelleen olen muun alan töissä. On niin palo vaihtaa ammattia ja juuri siihen ammattiin minkä olen kokenut omakseni jo pitkään kun hoidin isovanhempaani ja myöhemmin äitiäni...
Ei siellä tarvi lukea paljoa , senku kirjottelet ajatuksia kokeissa ja aina menee läpi .
Jos osaat nimes kirjottaa niin tulet pääsemään läpi sen koulun.Ite ryyppäsin läpi koulun ajan,harjoitteluissakin humalassa usein,ja läpi meni että hujahti, hyvilla arvosanoilla.
T. lähäri 2004 , mutta onneksi nykysin tekniikan alalla,oikean koulun käyneenä.
Riittää, että tunnilla vähän kuuntelee, jos on täysin uusi asia ja loput menee ihan maalaisjärjellä. Ei siellä kirjoja edes tarvinnut.
Ne kuuluisat älyttömän vaikeat lääkelaskut on ihan luokkaa 1+2, ei muuta.
Mutta onhan nekin vaikeita tietylle ainekselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi innokkaana alkamassa lukuhomnat vaikka edelleen olen muun alan töissä. On niin palo vaihtaa ammattia ja juuri siihen ammattiin minkä olen kokenut omakseni jo pitkään kun hoidin isovanhempaani ja myöhemmin äitiäni...
Pitikö sun viedä heidät diabeteshoitajalle joskus?
Entä silmänpohjakuvaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Ne kuuluisat älyttömän vaikeat lääkelaskut on ihan luokkaa 1+2, ei muuta.
Mutta onhan nekin vaikeita tietylle ainekselle.
Meillä pääsi alle 10% noista läpi ekalla yrityksellä. Ja olivat todella helppoja. Ihmettelin, että miten nämä ihmiset, jotka eivät osanneet niitä ovat päässeet peruskoulua läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi innokkaana alkamassa lukuhomnat vaikka edelleen olen muun alan töissä. On niin palo vaihtaa ammattia ja juuri siihen ammattiin minkä olen kokenut omakseni jo pitkään kun hoidin isovanhempaani ja myöhemmin äitiäni...Pitikö sun viedä heidät diabeteshoitajalle joskus?
Entä silmänpohjakuvaukseen?
Mummini joutui pyörätuoliin joten autoin hänen elämäänsä jotta pystyi asumaan kotona mahdollisimman pitkään. Hoidin kodin, pesut ym.
Äitini sairastui muistisairauteen ja kun kotona yksin asuin niin kotihoito hoiti pitkälle ja minä kaiken muun. + omat 3 lasta . Joten vähän enemmän kun lääkärissä käynnit. Nyt kumpikin haudassa.
En osaa auttaa, mutta on kiva kuulla, että joku on noin innoissaan opinnoistaan. :)