Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL kertoo avoimesti: myös vanhempia meppinaisia parlamentissa ahdistelu häiritsee TÖRKEÄSTI

Vierailija
11.02.2021 |

Osa mepeistä tuntee seksuaalisen häirinnän uhreiksi joutuneita vaikkei itse joutunutkaan. Alviina on kertonut ahdistelusta jo kaikille :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleviinaa tosiaan alettiin samantien ahdistella ja sattumalta niin kävi myös Iiris Suomelalle eduskunnassa.

Vierailija
2/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uutinen tämä on? Itse halusitte liukkaiden Luigien ja vikkeläsormisten Manoliittojen seuraan sinne eurooppaanne. Ei siellä ymmärretä suomalaista tasa-arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä uutinen tämä on? Itse halusitte liukkaiden Luigien ja vikkeläsormisten Manoliittojen seuraan sinne eurooppaanne. Ei siellä ymmärretä suomalaista tasa-arvoa.

Mitä tekopyhyyttä. Minun kohdallani suomalainen tasa-arvo on tarkoittanut muun muassa 50-60-vuotiaiden suomalaisten miesten seksuaalisesti ahdistelemaksi joutumista kun olen ollut selvästi alaikäinen, varhaisimmillaan 10-vuotias. 

Vierailija
4/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisella häirinnällä ei ole mitään tekemistä tasoa-arvon kanssa.

Vierailija
5/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siel oo aika paljo vanhoja ukkoja? Nii ei oo mikää ihme, jos tollasta tapahtuu, ku boomerit ajattelee vaa itteensä… Poliitikoilla pitäs olla yläikäraja. Päätöksissäki olis jotai järkee, jos siel olis nuorempaa porukkaa…

Vierailija
6/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat tyytyväisiä.

Vierailija
7/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat elukoita.

Vierailija
8/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis nyt taas. Liukkaat Luigit eivät ole niin feministien sortamia kuin Matit täällä. Kyllä tulee läpsyä pyllylle ihan varmasti. Eikä aiheuta mitään ulinaa. Paitsi alaviinaa harmittaa.

Vierailija
9/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että kuvan naiset eivät ole joutuneet ahdistelun kohteeksi :-D. Ja mitä se ahdistelu oikeasti onkaan? Kehutaan hyvää vartaloa tai kauniita hiuksia, mutta kun kaikki on nykyään seksuaaliseksi ahdisteluksi luokiteltavaa. Meidän mepeistä ainoa kaunis nainen, joka olisi voinut joutua ahdisteltavaksi on Laura Huhtasaari. Hän taasen on sen verran kova luu, että ei itkisi moisista lehtien palstoilla.

Vierailija
10/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL on MEETOO tarinoiden julkaisia, en lue roskalehtiä.

Vierailija
11/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia häritsee kun kukaan ei ahdistele :)

Vierailija
12/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa ei ole kokenut seksuaalista ahdistelua.

No, olisikin ollut todellinen yllätys jos moista olisi tapahtunut. 😂

Vierailija
13/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alviinahan aikoo lopettaa flirttailun Euroopassa

Vierailija
14/14 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh