IL kertoo avoimesti: myös vanhempia meppinaisia parlamentissa ahdistelu häiritsee TÖRKEÄSTI
Osa mepeistä tuntee seksuaalisen häirinnän uhreiksi joutuneita vaikkei itse joutunutkaan. Alviina on kertonut ahdistelusta jo kaikille :)
Kommentit (14)
Mikä uutinen tämä on? Itse halusitte liukkaiden Luigien ja vikkeläsormisten Manoliittojen seuraan sinne eurooppaanne. Ei siellä ymmärretä suomalaista tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä uutinen tämä on? Itse halusitte liukkaiden Luigien ja vikkeläsormisten Manoliittojen seuraan sinne eurooppaanne. Ei siellä ymmärretä suomalaista tasa-arvoa.
Mitä tekopyhyyttä. Minun kohdallani suomalainen tasa-arvo on tarkoittanut muun muassa 50-60-vuotiaiden suomalaisten miesten seksuaalisesti ahdistelemaksi joutumista kun olen ollut selvästi alaikäinen, varhaisimmillaan 10-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisella häirinnällä ei ole mitään tekemistä tasoa-arvon kanssa.
Eikös siel oo aika paljo vanhoja ukkoja? Nii ei oo mikää ihme, jos tollasta tapahtuu, ku boomerit ajattelee vaa itteensä… Poliitikoilla pitäs olla yläikäraja. Päätöksissäki olis jotai järkee, jos siel olis nuorempaa porukkaa…
Höpsis nyt taas. Liukkaat Luigit eivät ole niin feministien sortamia kuin Matit täällä. Kyllä tulee läpsyä pyllylle ihan varmasti. Eikä aiheuta mitään ulinaa. Paitsi alaviinaa harmittaa.
Eipä yllätä että kuvan naiset eivät ole joutuneet ahdistelun kohteeksi :-D. Ja mitä se ahdistelu oikeasti onkaan? Kehutaan hyvää vartaloa tai kauniita hiuksia, mutta kun kaikki on nykyään seksuaaliseksi ahdisteluksi luokiteltavaa. Meidän mepeistä ainoa kaunis nainen, joka olisi voinut joutua ahdisteltavaksi on Laura Huhtasaari. Hän taasen on sen verran kova luu, että ei itkisi moisista lehtien palstoilla.
IL on MEETOO tarinoiden julkaisia, en lue roskalehtiä.
Naisia häritsee kun kukaan ei ahdistele :)
Sirpa ei ole kokenut seksuaalista ahdistelua.
No, olisikin ollut todellinen yllätys jos moista olisi tapahtunut. 😂
Alviinahan aikoo lopettaa flirttailun Euroopassa
Aleviinaa tosiaan alettiin samantien ahdistella ja sattumalta niin kävi myös Iiris Suomelalle eduskunnassa.