Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulkisitko Helsingissä tällaisissa vaatteissa (tukholmalaiset)?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 70-80 luku palaamassa? xD

Vierailija
2/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kulkisin ja näkyykin tämä suuntaus Helsingissäkin. Osa noista tietysti erikoisia mutta suurin osa kuitenkin neutraaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän näköisiä vaatteita, eikä suurimmalla osalla noista edes tarkenisi talvella. Itse olen ainakin niin viluinen, että pitää olla kunnon laadukas toppatakki, lämmin pipo ja talvikengät. Villalapaset ja kunnon pakkasilla villasukatkin...

Tuollaisessa pellepuvussa en suostuisi ulos asunnosta.

Vierailija
4/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaatteet peittää tehokkaastikaikki erikoisuudet.

Vierailija
5/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei Helsingissä kauheasti kukaan katso, vaikka olisi millaiset vaatteet.

Vierailija
6/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt on pohkeet paljaana, ei enää nilkat?

Vierailija
7/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tyylejä! Osa on vähän far out there, mutta arvostan aina sitä, että joku on löytänyt oman tyylinsä, vaikken itse ehkä juuri niin pukeutuisikaan.

Suomessa mennään niin usein käytännöllisyys edellä, ulkonäöstä piittaamatta. Ja tottakai pitää pukeutua tilanteen mukaan. Eri vatteet kun lähdetään lapsen kanssa pulkkamäkeen vs. kahvilaan ystävän kanssa.

Vierailija
8/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutupyjama kaupungilla vähän hassu.

Vierailija
9/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tulisi kylmä

Vierailija
10/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tuntisin itseni joksikin kassialmaksi suunnilleen tuollaisissa muhkeissa kaavuissa, mutta olenkin keski-ikäinen. Jos on nuori, hoikka ja pitkä niin sitten on varmaan hyvinkin trendikäs noissa.

Vierailija
11/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vet inte.

Vierailija
12/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa on niin ihmeellistä? Ainut outo oli napapaita ja takki auki, sellaista yhdistelmää en talvella pukisi päälleni.

Vierailija
13/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen tylsä ja pukeudun klassisesti.

Vierailija
14/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuo artikkeli nauratti. Klikkasin innoissani, kun ajattelin saavani hyviä tyylivinkkejä. Yhtään noista asukokonaisuuksista en pukisi päälleni. Kaikki yrittävät liikaa ja tyylit ovat yliampuvia.

Vierailija
15/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttivät kaikki fashion victimeilta. Muutaman vuoden kuluttua katsovat noita kuvia ja irvistävät nolostuneena.

Vierailija
16/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä keskiverto tukholmalainenkaan noin kulje. Kyllä tuohon on bongattu trendikkäimmät kohdalle osuvat. Jos kroppa riittäisi, niin kulkisin. Ja kuljin ennen tukholmalaisessa baareissa. Nuorempana.

Vierailija
17/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään enää erota hesalaisia, turkulaisia ja tukholmalaisia toisistaan. Toisin se oli ennen, kun muoti tuli Tukholmasta ensin Åboon ja sieltä Hesaan.

Vierailija
18/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksessä tota tyyliä on näkynyt jo vuosia. Mitenkään tyylikästä tuo ei ole. 

Vierailija
19/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli aika monta julkkista joukossa, esim. Emilia de Poret vaatevarastoon ja elämäntyyliin harvalla stadilaisella on varaa. 

Jos asettuu Strandvägenille kuvaamaan, niin vastaan tulee aika monta tukholmalaista, joiden vuositulot ja perheiden varallisuus on jotain mistä suomalaiset voi vaan haaveilla. Ja nyt ei ole edes laivan tuomia turisteja joukossa rumentamassa kuvaa. 

Vierailija
20/33 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin muotiviikon kuviin kerätään tietenkin vähän erikoisempia tapauksia, sehän noissa jutuissa on aina ideana. Mukavampi olisi katsella ns. normaaleja mutta tyylikkäitä tukholmalaisia.