Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen paikka on Tampereen Hervanta?

Vierailija
10.02.2021 |

Onko miten levotonta oikeasti, kun uutisista sää sellaisen kuvan? Millainen koulu? Mitä lapset tekevät siellä vapaa-ajallaan (harrastukset ym)? Millainen koulutustaso ihmisillä yleensä? Onko turvallista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä paikka. Kaikki palvelut käytettävissä. Bussit kulkee keskustaan usein ja ratikka sitten loppukesällä. Luontoa ympärillä ja uimahalli on (nyt remontissa). Harrastukset kai jokainen valitsee itse. Opiskelijoita aika paljon, kun siellä tekn. korkeakoulu ja poliisi-amk. 

Vierailija
2/5 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervannassakin on eri alueita. "Keskusta" on aika levoton ja opiskelijoita täynnä. Etelä-Hervanta taas on jo heti enemmän perhealuetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervannassakin on eri alueita. "Keskusta" on aika levoton ja opiskelijoita täynnä. Etelä-Hervanta taas on jo heti enemmän perhealuetta.

Tää on totta. Mulla on tuttuja jotka asuu rivarissa etelä-Hervannassa ja mielestäni paikka on itse asiassa aika ihana ja luonto lähellä. Uimarannat ja luontopolut ja marja-sekä sienimetsät on parin minuutin kävelymatkan päässä. Samoin lähikaupat, ja Hervannan keskustaan pääsee kävellen vartissa jos jossain isommassa kaupassa haluaa käydä. Helppo paikka asua myös autottomalle juuri palveluiden ja joukkoliikenteen kannalta, jopa ennen ratikkaa.

Vierailija
4/5 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka asua, eikä mielestäni mitenkään erityisen levoton. Kaikki palvelut lähellä, ympärillä paljon luontoa, edullisemmat vuokra-asunnot muuhun Tampereeseen suhteutettuna ja hyvin pääsee keskustaan julkisilla. Mainettaan paljon parempi. 

Vierailija
5/5 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskuuressaan hervotoon

😁