Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babymallinen vai " tavallinen" haalari 1,5 vuotiaalle??

06.08.2006 |

Heippa!

Haalarikausi lähestyy ainakin ajatuksissa ja talvihaalaria kun ajattelen niin mielessä pyörii, että hankkiakko babymallinen vai " tavallinen" isojen tyttöjen haalari helmikuussa 2 vuotta täyttävälle..? Viime talven haalari ja nykyinen välikausihaalari ovat babymallia.

Itse olen jotenkin tykästynyt noihin babymallisiin mutta jotenkin tuntuu että suurimmalla osalla ton ikäsistä on jo jotain muuta kun babymalli...

Ajatuksia, mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reimatecin baby mallinen haalari kaapissa odottamassa =)

Vierailija
2/5 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan siitä kiinni mistä itse tykkää ja mikä sopii kellekkin muksulle.Meillä on ollut tähän asti aina vielä tuo babyhaalari ja ostin myös tälle talvelle ja syksylle babyhaalarit kun ainakin meille ne istuu vielä paremmin kuin tuo isojen haalari.Tosin meillä on ikäisekseen pieni tyttö niin hyvin menee vielä vauva haalari kun kaikki luulee että on joku 1.5v muutenkin kun on niin pieni.Joillekkin vain nuo babyhaalarit on liian isoja tuosta vyötäröltä niin meilläkin,mutta ostin pienemmän koon niin se taas istuu ihan eri lailla päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä siis tyttö täyttää kohta jo 3v oikeesti =)

Vierailija
4/5 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime talvena pojalla reilu 1v oli tavallinenkin Remu mut kyllä BabyReimatec parempi ja täksikin talveksi on sellainen kaapissa vaikka täyttää 2 vuotta. Peffalämmikkeet ja on taaperolla paljon kivemman näkönen ja pääsee mielestäni liikkumaan paremmin. Ei niitä kauaa saa käyttää joten käytetään edes pari kolme ekaa vuotta :)

Sanna

Vierailija
5/5 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisten kanssa.

Kyllä meilläkin 98 koossa vielä baby-malli oli ja olikin niin söpönen siinä.

On ollut vyötärömallisiakin haalareita, mutta ihana nauttia noista lapsekkaista jutuista niin kauan kun lapset itse päällensä niitä huolivat...

Tietysti mittasuhteet voivat rajoittaa jos on hurjan pitkä selkä tms.