Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo toinen psykiatri sanoi muutaman vuoden sisällä, että yliopisto-opinnot eivät sovi minulle

Vierailija
10.02.2021 |

Olen yo-opiskelija, hitaalla menestyksellä, ja nämä psykiatrit sanoivat, että pitäisi keksiä jotain muuta. Jotain sellaista, että ”ei tarvitse kuin mennä paikalle”.

Viittaavat luultavasti ammattikouluun.

Mikä on sellainen ala, jossa ei tarvitse kuin ”mennä paikalle”?

Muita kriteerejä:

- sisäänpääsyn este ei ole alkoholismi
- tai psykoosisairaus
- tai atooppinen iho

Uraideoita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen vaikeasti työllistyvä.

Vierailija
2/12 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sellainen vaikeasti työllistyvä.

Varmasti. Ilman koulutusta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelmasi on tuo alkoholismi, niin hoida se ensin kuntoon ennen mitään uravaihdoksia. Kun alat päästä selville vesille, niin on todennäköistä, että nuo yo-opinnotkin lähtevät sujumaan ihan uudella tavalla.

Vierailija
4/12 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ongelmasi on tuo alkoholismi, niin hoida se ensin kuntoon ennen mitään uravaihdoksia. Kun alat päästä selville vesille, niin on todennäköistä, että nuo yo-opinnotkin lähtevät sujumaan ihan uudella tavalla.

Olen raitis alkoholisti jo useatta vuotta, estolääkityksellä. Papereissa diagnoosi vaan valitettavasti pysyy.

Ap

Vierailija
5/12 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset