Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua välillä oikeesti ihan ahdistaa miten mun läheiset suuttuu jos joku ei syö

Vierailija
10.02.2021 |

Mummoni on yks esimerkki, käskee syömään ja kun sulla on suu täynnä ruokaa, tuputetaan ja tuputetaan lisää ja lisää. Jos taas en jaksa vierailun aikana syödä mitään niin hän suuttuu. Siis kerrankin kun mummu oli meillä minun kotona, niin hän sanoi että en saa ottaa kahvia kun en syönyt paljon.

Mua on ahdistanut tämä järjetön kyttäys ruokailun aikana mitä hän tekee. Itkien lähden usein mummolasta koska hän suuttuu jos en syö.
Ja vaikka söisin ei kelpaa.

Mua alkaa oksettaa kun tiedän että ollaan menossa sinne. Jonkinlainen paniikki reaktio koska tiedän että taas siihen mun syömiseen puututaan tosi hanakasti.
Enkä voi syödä useinkaan siellä kun se oksentamisen tunne on niin vahva.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ruoalla hyväksikäyttämistä. Ei kenenkään mieliksi tarvi syödä mitään.

Vierailija
2/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit mummullesi, että nyt tällä kertaa syödään rauhallisesti ilman tuputtamista.

Voi olla myös dementiaa. Sekin oireilee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän saa tosta alistamisesta ja pakottamisesta, ei muutakuin sen että pysyn kaukana hänestä.

Vierailija
4/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että "syö itse soosis senkin vanha horisko".

Vierailija
5/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sanoisit mummullesi, että nyt tällä kertaa syödään rauhallisesti ilman tuputtamista.

Voi olla myös dementiaa. Sekin oireilee noin.

Oon sanonut. Ei tehoa. Eikä kuulemma ole dementiaa tai muutakaan sairautta. Ahdistaa mennä sinne edes kylään ku aina ollaan kimpussa.

Vierailija
6/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syntynyt 40-50 luvulla? ÄLÄ mene sinne. Keskustele vanhempiesi kanssa että mummo on ruokailussa pakkomielteinen /ahdisteleva ja sinä et halua enää sinne. Jos olet teini tai aikuinen päätä itse olla menemättä ja sano että nyt hänen täytyy lopettaa, päätä itse mitä syöt tai et. Tuo on kauheaa, hoitakoot vanhempasi omat vanhempansa, se on varmaan joku häiriö mummolla. 80-luvulla lapset pakotettiin, liekö sieltä jäänyt

Vierailija
7/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että "syö itse soosis senkin vanha horisko".

Sanoin kerran aika pahasti ja kirjotin hänen tuputtamisesta näppikselle. Entiedä miks mut olin niin vihanen et oli pakko kostaa.

Vierailija
8/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On syntynyt 40-50 luvulla? ÄLÄ mene sinne. Keskustele vanhempiesi kanssa että mummo on ruokailussa pakkomielteinen /ahdisteleva ja sinä et halua enää sinne. Jos olet teini tai aikuinen päätä itse olla menemättä ja sano että nyt hänen täytyy lopettaa, päätä itse mitä syöt tai et. Tuo on kauheaa, hoitakoot vanhempasi omat vanhempansa, se on varmaan joku häiriö mummolla. 80-luvulla lapset pakotettiin, liekö sieltä jäänyt

En mä menekään kylään enää ja lähden karkuun jos hän meille tulee.

Vierailija
9/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaista kontrollointia. Täysin asiatonta enkä ihmettele jos ahdistaa. Kai he selittää sen sillä että ennen ei ollut ruokaa tarpeeksi, ruoka on rakkautta jne. mutta ei tuo ole ok.

Jos asiasta selvästi sanominen ei auta, jättäisin menemättä. Tuollainen pakottaminen lopulta vääristää teidän suhdetta ja pahimmillaan sinun suhdetta ruokaan.

Vierailija
10/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleen tuputtajat

Vierailija
11/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaista kontrollointia. Täysin asiatonta enkä ihmettele jos ahdistaa. Kai he selittää sen sillä että ennen ei ollut ruokaa tarpeeksi, ruoka on rakkautta jne. mutta ei tuo ole ok.

Jos asiasta selvästi sanominen ei auta, jättäisin menemättä. Tuollainen pakottaminen lopulta vääristää teidän suhdetta ja pahimmillaan sinun suhdetta ruokaan.

Ei auta sanomiset tai nätisti pyytämiset. Päälle käydään kuin yleinen syyttäjä. Mummolassa ahdistaa enemmän kuin käräjäoikeudessa jossa olin vuonna 2011.

Vierailija
12/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa kyykyttää tuokin. Jos et uskalla sanoa että en ota ja suu suppuun, niin äänestä jaloillasi ja poistu paikalta äläkä vaivaudu käymään kylässä edes säälistä. Ahdistuminen kertoo sen että sinun rajasi on ylitetty jo aikoja sitten.

Vierailija
13/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta sanomiset tai nätisti pyytämiset. Päälle käydään kuin yleinen syyttäjä. Mummolassa ahdistaa enemmän kuin käräjäoikeudessa jossa olin vuonna 2011.[/

Pidät vaan omista rajoistasi kiinni. Voi tuntua vaikealta, mutta se on palvelus itsellesi.

Vierailija
14/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa meinasin sanoa. Nuo suuret ikäluokat joutaisi jo sanonko minne. Ovat traumatisoineet ensin omat lapsensa 70-80 luvuilla ja nyt koittavat ulottaa lonkeronsa lastenlapsiinsa. Ja pahimmillaan ovat vaatimassa tapaamisoikeutta lakimiestensä välityksellä, jos eivät pääse päällepäsmäröimään ummehtuneilla kasvatusopeillaan.  Koita tässä nyt tasapainoisia lapsia kasvattaa tällaisten isovanhempien valvovan silmän alla.

Vierailija
15/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muu auta kuin jättää ne mummolavierailut. Jos ihminen on niin karmea että ahdistaa siellä olla, ei kenenkään tarvitse sinne mennä kiusattavaksi.

P.s. Toivottavasti kaikki tuputtajamummot lukevat tämän ketjun.

Vierailija
16/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että moni on samalla puolella eikä päinvastoin sano että oon itse asshole.

Joo niin mun ahdistus on ylittynyt ja mua käsketään jopa puhumaan tietyllä tyylillä ku ollaan siellä tuputtaja pakkosyöttäjä mummolla.

Aion vähentää käymisiä reilusti ja ei tee pahaa olla menemättä. Hän ei mistään muusta puhu ku mun syömisestä.

Vierailija
17/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan mummun mieliksi otin kerran tomaatin ettei hän alkaisi mäyhäämään mutta niin vaan alko.

Sitten hän laittaa ne ruoat kotiin mukaan että varmasti on PAKKO syödä ne.

Vierailija
18/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ethän sä mitään syönytkään!" Noin sanoi mun mummo, kun olin ahtanut ruokaa niin että silmät päästä pullistui. 

Että näitä pakkosyöttäjiä on aika turha yrittää miellyttää. Koskaan mikään ei riitä. Sama vaikka sanoisi heti ovella että tänään en sitten syö mitään, turha tyrkyttää.

Vierailija
19/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään pakottamisen pitäisi olla rikos.

Vierailija
20/22 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa meinasin sanoa. Nuo suuret ikäluokat joutaisi jo sanonko minne. Ovat traumatisoineet ensin omat lapsensa 70-80 luvuilla ja nyt koittavat ulottaa lonkeronsa lastenlapsiinsa. Ja pahimmillaan ovat vaatimassa tapaamisoikeutta lakimiestensä välityksellä, jos eivät pääse päällepäsmäröimään ummehtuneilla kasvatusopeillaan.  Koita tässä nyt tasapainoisia lapsia kasvattaa tällaisten isovanhempien valvovan silmän alla.

Ja omia vanhempiaan haukkuivat sotarikollisiksi. Ihmisp**seiden sukupolvi kaikenkaikkiaan.