Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini-ikäinen lapseni töksäytti, että toivoisi minun ja isänsä eroavan koska kavereillakin...

Vierailija
09.02.2021 |

...vanhempien erotessa on saanut olla vapaammin kun vanhempien huomio on erojutuissa ja saanut kaiken maailman lahjoja koska heillä on syyllinen olo. Suutuin ja laitoin arestiin, kuinka kiittämättömiä voi ollakkan lapset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa joo. Ainahan kavereilla on asiat paremmin, esim. meidän erolapset on sitä mieltä että kavereilla (ydinperheellisiä) ei ole peliaikoja, ne saa ostaa karkkia ja limsaa joka päivä, ja saa valvoa yömyöhään. Ja mistäs minä tiedän vaikka saiskin mutta sitten vaan kerrotaan lapselle että meidän perheessäpä nyt on omat säännöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinis haluaa angstata.  Mutta kun ei ole oikein mitään syytä, mistä valittaa.  Niinpä niin.

Vierailija
4/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, taas huono.

Vierailija
5/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien mielestä muilla on aina paremmin.

Vierailija
6/6 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun vanhemmat erosivat ja parhaan kaverini vanhemmat eivät. He tosin olivat kännissä ja työttöminä kotona aina. Minä pidin lapsena heitä parempina vanhempina kuin omani, koska "he sentään olivat aina paikalla ja heidän kanssa sai koska tahansa jutella ja mistä tahansa." Iän myötä vasta tajusin, että omat vanhempani olivat parempia. He eivät olleet "aina paikalla", mutta se johtuikin siitä etteivät vaan loisineet kotona ryyppäämässä, vaan tekivät perintöä meille.