Olin oikeassa. Maskin käyttö tulee jatkumaan ...
... vaikka, miten pitkään. Se on nyt kuulkaas uusi normaali. Ja hienosti tämäkin menee läpi ilman poikkiääniä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä maskia kukaan pakota käyttämään mutta hyviin tapoihin se kuuluu. En aio enää ikinä lähteä mihkään ilman maskia.
Hyvätapainen ihminen siis käyttää maskia elämänsä jokaisena päivänä vaikka ei olisi pandemiaa tms? Ootko ihan tosissas???? No siitä vaan, tee mitä lystäät :D
Luuletko että se virus on yhtäkkiä johonkin häviämässä täältä ja palataan entiseen niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Kesällä helpottaa ja syksyllä taas joku variantti liikenteessä. Ei se mihkään häviä ikinä kuten ei myöskään maskinkäyttäjät.
Pidä ihan rauhassa maskia lopun elämäsi peläten kuolemaa hengittäen maskin sisällä olevaa ummehtunutta ilmaa . Sehän vasta elämää onkin parhaimmillaan. Minä lopetan siinä vaiheessa kun riskiryhmäläiset on rokotettu. Adios!
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa on iät ja ajat käytetty maskeja jos on itsellä flunssa niin halutaan sillä suojata muita tartunnoilta. Saisi tännekin tulla tavaksi vielä koronan jälkeenkin että ei levitetä niitä muitakaan viruksia, kun ei niistä ole meille mitään hyötyä, haittaa vaan.
Onkos Aasiassa sitten flunssat lähes kadonneet? Kun kerran maskeja käyttävät. Ja tokihan Aasiaa kannattaa apinoida muutenkin....esim. Kiina on sitten hieno yhteiskunta. Thaimaakin aika ihqu, Japanissa ollaan kans ihan tosi onnellisia.
Rokote ei tule poistamaan virusta.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa nämä ihmiset jotka katsoo kaikkea kaikkea minäminäminä -perspektiivin läpi.
1) Aluksi byääääh, MINULLA on astma ja olen riskiryhmää, miksi hallitus ei sulje rajoja, rajat on suljettava HETI välittämästi tai korona tappaa meidät kaikk!i 2) Byäääh, MINULLA on mökki Uudenmaan ulkopuolella, miksi MINÄ en saa mennä sinne, ihan typerä hallitus , ihan turhia rajoituksia. 3) Byääh, miksi rajat suljetaan, miksi MINÄ en saa mennä tapaamaan poikaystävää ulkomaille? Ihan turhia rajoituksia, typerä hallitus. 4) BYÄÄÄH, miksi MINÄ en saa viettää sukujoulua, ihan typeriä rajoitus/suositus typerä hallitus, tämä hajottaa perheitä ja yksinäiset tekee itsemurhia. 5) BYÄÄH, maskisuositus, ihan typerä suositus hallitykselta, MINÄ en mitään maskeja käytå, koska MINÄ en voi, ne ahdistaa, eikä muidenkaan pitäisi koska tunnen itseni ilman maksia syrjityksi kun muut pitävät
Saman ihmisen näkemyksiä kaikki.
Lisäksi sama ihminen ilkkuu ja nauraa sille kun virus onkin sairastuttanut vakavasti niin vähän ihmisiä tällä hetkellä että vain 15-20 tehohoitopaikkaa on käytössä, ennustukset on siis olleet ihan vääriä ja rajoitukset ylimitoitettuja ja hallitus ja suurin osa ihmisistä vain panikoi aivan turhaan.
🙈 todennäköisesti sama ihminen itkisi ja panikoisi itkisi a haukkuisi hallitusta jos tartunnat ja vakavåasti sairastuneiden määrä olisi noususuunnassa. Mitään logiikkaa jutuissaan ei ole, mihinkään tiöanteeseen ei ole koskaan tyytyväinen
Tää on se uusi normaali mistä puhutaan. Hyvät lampaat ei tässä auta muu kuin laittaa maski naamalle.
Järkevintä olisi jatkaa entiseen malliin ja hyväksyä sairaiden ja vanhojen kuolemat. Luontohan tekisi tämän muutenkin, nyt vain korona vauhdittaa sitä.
Ihmisiä on maapallolla ihan liikaa ja on vain hyvä asia, että poistumaa tulee tätä kautta. Nyt muutaman sairaan ja vanhuksen vuoksi otetaan typerää takapakkia talouden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut uutena normaalina kun kukaan lähipiiristäni ei moista käytä. En minä, ei vanhemmat, ei sisarukset, ei serkut, ei ystävät, ei tuttavat.
Että pysy siinä "uudessa normaalissas" ihan keskenäsi. Me muut eletään normaalisti.Niin. On tietysti olemassa teitä itsekeskeisiäkin/empatiavajeisia ihmisiä. Valitettavasti.
Syytä kuule vanhempiani mielenterveyteni tuhoamisesta ja koulukavereita siitä, etten osaa luottaa ihmisiin. Miksi siis pitäisin maskia, kun muut ihmiset ovat minulle täysin yhdentekeviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut uutena normaalina kun kukaan lähipiiristäni ei moista käytä. En minä, ei vanhemmat, ei sisarukset, ei serkut, ei ystävät, ei tuttavat.
Että pysy siinä "uudessa normaalissas" ihan keskenäsi. Me muut eletään normaalisti.Niin. On tietysti olemassa teitä itsekeskeisiäkin/empatiavajeisia ihmisiä. Valitettavasti.
Syytä kuule vanhempiani mielenterveyteni tuhoamisesta ja koulukavereita siitä, etten osaa luottaa ihmisiin. Miksi siis pitäisin maskia, kun muut ihmiset ovat minulle täysin yhdentekeviä?
No ohhoh. Mene terapiaan.
T. Se alkuperäinen lainattu joka ei edelleenkään käytä maskia ja on siksi ilmeisesti empatiakyvytön (logiikka 10 :D) kuten kaikki tuntemani ihmiset.
Ps. Ei enää tänään näkynyt kaupassa juuri kellään maskia. Itsekkyys siis leviää ;)
Tartunnan saamisen todennäköisyys yksinäisellä, ihmisiä pelkäävällä yksilöllä on olematon.
Olen uhrautunut tunteettomien ja sydämettömien ihmisten puolesta koko elämäni. Ei kiinnosta enää (maskittomuus ei muuten tarkoita, etteikö huolehtisi muuten omasta hyvinvoinnistaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä maskia kukaan pakota käyttämään mutta hyviin tapoihin se kuuluu. En aio enää ikinä lähteä mihkään ilman maskia.
Hyvätapainen ihminen siis käyttää maskia elämänsä jokaisena päivänä vaikka ei olisi pandemiaa tms? Ootko ihan tosissas???? No siitä vaan, tee mitä lystäät :D
Luuletko että se virus on yhtäkkiä johonkin häviämässä täältä ja palataan entiseen niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Kesällä helpottaa ja syksyllä taas joku variantti liikenteessä. Ei se mihkään häviä ikinä kuten ei myöskään maskinkäyttäjät.
Pidä ihan rauhassa maskia lopun elämäsi peläten kuolemaa hengittäen maskin sisällä olevaa ummehtunutta ilmaa . Sehän vasta elämää onkin parhaimmillaan. Minä lopetan siinä vaiheessa kun riskiryhmäläiset on rokotettu. Adios!
Noin minäkin aion tehdä ja kuulun vielä itsekin riskiryhmään. En todellakaan aio kulkea loppuelämääni maski naamalla.
Niin, sinä olit oikeassa, ja mitä sitten? Muuttaako se asiaa jollain tavalla että sinä olit oikeassa? Nyt mennään näin, ja kukaan ei mahda sille mitään. Tuolla on ihmisiä jotka yrittää tehdä tämän asian hyväksi jotain, kaikki muut vaan haluaa olla oikeassa tai valittaa. Että sellasta.
Muutaman vuoden kuluttua iltapäivälehtien otsikot kertovat, kuinka joku julkkis julkaisi itsestään rohkean ja paljastavan kuvan: täysin ilman maskia! Että joku kehtaakin!
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa nämä ihmiset jotka katsoo kaikkea kaikkea minäminäminä -perspektiivin läpi.
1) Aluksi byääääh, MINULLA on astma ja olen riskiryhmää, miksi hallitus ei sulje rajoja, rajat on suljettava HETI välittämästi tai korona tappaa meidät kaikk!i 2) Byäääh, MINULLA on mökki Uudenmaan ulkopuolella, miksi MINÄ en saa mennä sinne, ihan typerä hallitus , ihan turhia rajoituksia. 3) Byääh, miksi rajat suljetaan, miksi MINÄ en saa mennä tapaamaan poikaystävää ulkomaille? Ihan turhia rajoituksia, typerä hallitus. 4) BYÄÄÄH, miksi MINÄ en saa viettää sukujoulua, ihan typeriä rajoitus/suositus typerä hallitus, tämä hajottaa perheitä ja yksinäiset tekee itsemurhia. 5) BYÄÄH, maskisuositus, ihan typerä suositus hallitykselta, MINÄ en mitään maskeja käytå, koska MINÄ en voi, ne ahdistaa, eikä muidenkaan pitäisi koska tunnen itseni ilman maksia syrjityksi kun muut pitävät
Saman ihmisen näkemyksiä kaikki.
Herran jestas miten typerä olet.
Ei ole pakko olla tyhmä