Olin oikeassa. Maskin käyttö tulee jatkumaan ...
... vaikka, miten pitkään. Se on nyt kuulkaas uusi normaali. Ja hienosti tämäkin menee läpi ilman poikkiääniä.
Kommentit (35)
Joo, maski on uusi jeesus, joka pelastaa.
Samanlaisia satuolentoja molemmat.
Kuinka niin? Juuri äsken kävin lähimarketissa, eikä kellään ollut maskia. Tämä siis tilanne Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Uusia koronavariantteja syntyy jatkossakin kehitysmaissa, jotka lopulta tulevat Suomeen. Niihin ei välttämättä rokote tehoa.
Tai sitten niitä tulee länsimaisista liha- ja siipikarjan tehotuotantolaitoksista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Juuri äsken kävin lähimarketissa, eikä kellään ollut maskia. Tämä siis tilanne Jyväskylässä.
No Jyväskylässä onkin nyt virus irrallaan. Sitä saa, mitä tilaa.
Kröhöm... onkohan missään tutkimustuloksia maskien käytön hyödyistä...?
Vierailija kirjoitti:
Kröhöm... onkohan missään tutkimustuloksia maskien käytön hyödyistä...?
On.
Aasiassa on iät ja ajat käytetty maskeja jos on itsellä flunssa niin halutaan sillä suojata muita tartunnoilta. Saisi tännekin tulla tavaksi vielä koronan jälkeenkin että ei levitetä niitä muitakaan viruksia, kun ei niistä ole meille mitään hyötyä, haittaa vaan.
Riittää ku tukan kampaa. Leppoisa meininki.
Enpä ole huomannut uutena normaalina kun kukaan lähipiiristäni ei moista käytä. En minä, ei vanhemmat, ei sisarukset, ei serkut, ei ystävät, ei tuttavat.
Että pysy siinä "uudessa normaalissas" ihan keskenäsi. Me muut eletään normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa on iät ja ajat käytetty maskeja jos on itsellä flunssa niin halutaan sillä suojata muita tartunnoilta. Saisi tännekin tulla tavaksi vielä koronan jälkeenkin että ei levitetä niitä muitakaan viruksia, kun ei niistä ole meille mitään hyötyä, haittaa vaan.
Aasia on ehkä "pikkusen" eri levelillä tuossa populassa kuin Suomi.
Miksihän kasvojen kauneus tuotteilla on ale hinnat?
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kasvojen kauneus tuotteilla on ale hinnat?
Miksi hän aikuiset ihmiset eivät osaa yhdys sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut uutena normaalina kun kukaan lähipiiristäni ei moista käytä. En minä, ei vanhemmat, ei sisarukset, ei serkut, ei ystävät, ei tuttavat.
Että pysy siinä "uudessa normaalissas" ihan keskenäsi. Me muut eletään normaalisti.
Niin. On tietysti olemassa teitä itsekeskeisiäkin/empatiavajeisia ihmisiä. Valitettavasti.
Minua huvittaa nämä ihmiset jotka katsoo kaikkea kaikkea minäminäminä -perspektiivin läpi.
1) Aluksi byääääh, MINULLA on astma ja olen riskiryhmää, miksi hallitus ei sulje rajoja, rajat on suljettava HETI välittämästi tai korona tappaa meidät kaikk!i 2) Byäääh, MINULLA on mökki Uudenmaan ulkopuolella, miksi MINÄ en saa mennä sinne, ihan typerä hallitus , ihan turhia rajoituksia. 3) Byääh, miksi rajat suljetaan, miksi MINÄ en saa mennä tapaamaan poikaystävää ulkomaille? Ihan turhia rajoituksia, typerä hallitus. 4) BYÄÄÄH, miksi MINÄ en saa viettää sukujoulua, ihan typeriä rajoitus/suositus typerä hallitus, tämä hajottaa perheitä ja yksinäiset tekee itsemurhia. 5) BYÄÄH, maskisuositus, ihan typerä suositus hallitykselta, MINÄ en mitään maskeja käytå, koska MINÄ en voi, ne ahdistaa, eikä muidenkaan pitäisi koska tunnen itseni ilman maksia syrjityksi kun muut pitävät
Saman ihmisen näkemyksiä kaikki.
Ei sitä maskia kukaan pakota käyttämään mutta hyviin tapoihin se kuuluu. En aio enää ikinä lähteä mihkään ilman maskia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä maskia kukaan pakota käyttämään mutta hyviin tapoihin se kuuluu. En aio enää ikinä lähteä mihkään ilman maskia.
Hyvätapainen ihminen siis käyttää maskia elämänsä jokaisena päivänä vaikka ei olisi pandemiaa tms? Ootko ihan tosissas???? No siitä vaan, tee mitä lystäät :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätapainen ihminen siis käyttää maskia elämänsä jokaisena päivänä vaikka ei olisi pandemiaa tms? Ootko ihan tosissas???? No siitä vaan, tee mitä lystäät :D
Luuletko että se virus on yhtäkkiä johonkin häviämässä täältä ja palataan entiseen niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Kesällä helpottaa ja syksyllä taas joku variantti liikenteessä. Ei se mihkään häviä ikinä kuten ei myöskään maskinkäyttäjät.
Uusia koronavariantteja syntyy jatkossakin kehitysmaissa, jotka lopulta tulevat Suomeen. Niihin ei välttämättä rokote tehoa.