Missä perheesi viettää talviloman näin koronaepidemian aikana?
Kommentit (33)
Vuokramökissä, ruuat viedään mukana. Ei taida olla edes kauppa siinä kylässä.
Kotona niin kuin muinakin vuosina. Tai vanhemmilla ei mitään talvilomaa edes ole.
Äiti ja isä töissä, lapset kotona. Näin ollut viimeiset 5 vuotta.
Kotona.
Vuonna 2020 olimme talvilomalla viikolla 10 Tampereella, oli jo nähtävissä koronan ensilaineita. Hotelli ei ollut niin täynnä kuin yleensä.
Leville laskettelemaan ja matkalla poiketaan kylpylässä ja mummolassa.
Käydään Ähtärissä katsomassa taas pandoja ja sitten mennään Nokian Edeniin, jos sinne pääsee. Kotopuolessa käydään parissa sisäliikuntapuistossa. Ehkä käydään myös mummolassa.
Miehellä ei ole lomaa, minä joudun viihdyttämään lapsia.
Kakkosasunnolla, omassa metsässä, hiihtämässä, kotona osan aikaa.
Jouluna vietiin ruuat mukana, toimi ihan hyvin niinkin, yritän kyllä saada kotiinkuljetuksella seuraavaksi aamuksi.
Vierailija kirjoitti:
Käydään Ähtärissä katsomassa taas pandoja ja sitten mennään Nokian Edeniin, jos sinne pääsee. Kotopuolessa käydään parissa sisäliikuntapuistossa. Ehkä käydään myös mummolassa.
Brittimuunnos hakusessa?
Lennetään espanjan kotiin. Papa on huonossa kunnossa ja haluan vielä ehtiä hänet nähdä. Koronaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittimuunnos hakusessa?
Eipä tuota koronaa ole tullut kesä-, syys- ja joululomallakaan, vaikka ollaan menty tuollaisiin paikkoihin.
Emme asu Helsingissä. Ymmärrän, että te siellä olette vähän säikkyjä.
Lappiin lähdetään, vuokramökki siellä. Laskettelua, hiihtoa ja ehkä moottorikelkat yhdeksi päiväksi. Paljon ulkoilua ja olemme varovaisia muutenkin. Helsingistä olemme ja omalla autolla mennään.
Mökillä