Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuumaatte seuraavasta?

Vierailija
09.02.2021 |

Miksi itsemurhaa hautovat siivoavat, järjestävät asiansa ja käyvät koulunsa loppuun ennen kuolemaansa tms. Mitä väliä jollain koululla ja tutkinnolla on jos kuolee kumminkin. Tai järjestää valmistujaisia vanhemmille ja sukulaisille. En minä ainakaan viettäisi viimeisiä hetkiä elämässäni koulusuoritteita pakertaen tai pölyjä pyyhkien.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että suorittaneesta ei ole välitetty ihmisenä tuon taivaallista, joten itsearvostusta ja rakkautta ei ole kehittynyt. Mikä olisi syynä?

ap

Vierailija
2/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan rankka teema käsitellä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut ajatelleeksi tuollaista, ne itsemurhan tehneet, joita olen tuntenut, ovat kyllä tehneet sen ihan yllättäen (minulle yllättäen), kesken elämänsä, sitä mitenkään erityisesti päättelemättä ja poispakkaamatta. 

Vierailija
4/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tullut ajatelleeksi tuollaista, ne itsemurhan tehneet, joita olen tuntenut, ovat kyllä tehneet sen ihan yllättäen (minulle yllättäen), kesken elämänsä, sitä mitenkään erityisesti päättelemättä ja poispakkaamatta. 

Ehkä onkin enemmän persoonaan liittyvää? Ehkäpä jotkut pyrkivät harmoniaan ja uskovat tuonpuoleiseen? Mutta ehkä kuitenkin enemmän sattumaa tai muun muassa alkoholilla yms. osuutta? Mutta ei kaikki suunnittele sen suuremmin.

ap

Vierailija
5/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää.

ap

Vierailija
6/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olisi järkeenkäypää, jos itsemurhan tehnyt uskoisi syntyvänsä uudestaan tai on vain niin kuuliainen, ettei tahdo tuottaa pahaa mieltä keskeneräisyyksillä?

ap

7/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamiseen syynä voi olla se, että ei halua jättää omaisilleen sotkua siivottavaksi sekä haluaa heittää menemään yksityisiä papereita yms. 

Koulussa käymiseen voi olla syynä, ettei halua herättää läheisissä ja tuttavissa epäilyksiä, että jotain poikkeavaa on meneillään.

Sukujuhlien järjestämiseen voi olla syynä, että haluaa vielä viimeisen kerran tavata läheisiä ja sukulaisia.

Surullista joka tapauksessa.

Vierailija
8/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Siivoamiseen syynä voi olla se, että ei halua jättää omaisilleen sotkua siivottavaksi sekä haluaa heittää menemään yksityisiä papereita yms. 

Koulussa käymiseen voi olla syynä, ettei halua herättää läheisissä ja tuttavissa epäilyksiä, että jotain poikkeavaa on meneillään.

Sukujuhlien järjestämiseen voi olla syynä, että haluaa vielä viimeisen kerran tavata läheisiä ja sukulaisia.

Surullista joka tapauksessa.

Noiden kaikkien luulisi olevan keskeisiä.

ap

Vierailija
9/9 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein ap:n ajatuskulku aukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi