Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tarjoilija toivottaa hyvää ruokahalua?

Vierailija
08.02.2021 |

Ja siitä pitäisi vielä kiitellä! Luuleeko hän ettei ruokahalua ole, ilman että hän suuressa hyvyydessään loitsulla kutsuu sen paikalle?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä riehut tavallisesta kohteliaisuudesta?

Vierailija
2/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä riehut tavallisesta kohteliaisuudesta?

Logiikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein loitsulla :D:D Itse teen tuon toivotuksen rutiinilla, koska niin on kehotettu tekemään. 99,9999% ihmistä pitää sitä kohteliaana käytöksenä. 

Vierailija
4/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein kohtaamani tarjoilija toivotti hyvää päivää! Hänenkö toiveesta se hyväksi muuttuu? On toki yleistä tuollainen huonotapaisuus muidenkin keskuudessa.

Vierailija
5/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi nyt toivotetaan hyvää joulua, hyvää pääsiäistä, hyvää päivanjatkoa ja hyvää sitä sun tätä? 

Vierailija
6/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kuule siltä tarjoilijalta.

Vierailija
7/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on röyhkeää, että joulukortteihin painetaan teksti "Hyvää joulua ja Onnellista uutta vuotta". V'tustako se painaja tietää, onko minun jouluni hyvä ja uusi vuoteni onnellinen. 

Vierailija
8/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt ihan samaa. Jotenkin olettaa, että kun ravintolaan mennään ja ruokaa tilataan ja siitä useassa tapauksessa vielä itse maksetaan, ettei sitä tehdä jos ajatuskin ruuasta yrjöttää. Eli ruokahalua on tuossa tilanteessa jo lähtökohtaisesti, itselläni ainakin.

Vai syökö muut aina jotenkin väkisin ja hampaat irvessä oakottaa ruuan alas, vaikkei millään haluaisi?

Että joo, hyvä kysymys, ap.

Vierailija
9/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä safkoja on ikävä kantaa takaisin keittiöön.

Mielessään hän toivottaa sinulle AP jotakin ihan muuta.

Vierailija
10/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti maistuu!" Olis jotenkin järkevämpi.

Vierailija
11/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan samaa. Jotenkin olettaa, että kun ravintolaan mennään ja ruokaa tilataan ja siitä useassa tapauksessa vielä itse maksetaan, ettei sitä tehdä jos ajatuskin ruuasta yrjöttää. Eli ruokahalua on tuossa tilanteessa jo lähtökohtaisesti, itselläni ainakin.

Vai syökö muut aina jotenkin väkisin ja hampaat irvessä oakottaa ruuan alas, vaikkei millään haluaisi?

Että joo, hyvä kysymys, ap.

Alan siis jatkossa sanoa näin:

"Toivottavasti ruoka ei maistu ja loppu päiväkin on kaikin puolin p'rseestä" 

Vierailija
12/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa siltä, että tarjoilija epäilee, ettei maistu. Voi vaan toivoa, että maistuisi. 

Vierailija
13/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa siltä, että on ihan tuurista kiinni onko kokki onnistunut työssään.

Vierailija
14/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija on nähnyt kokin ja ravintolan keittiön joten koittaa tsempata asiakkaita ;)

Vierailija
15/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi toivottaa? "Olkoot kupeesi hedelmälliset"?

Vierailija
16/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on röyhkeää, että joulukortteihin painetaan teksti "Hyvää joulua ja Onnellista uutta vuotta". V'tustako se painaja tietää, onko minun jouluni hyvä ja uusi vuoteni onnellinen. 

Ei tiedäkään, sen paremmin kuin kukaan muukaan.  Sinä itsekään et sitä tiedä vielä siinä vaiheessa, kun kortin ja toivotuksen saat.

Sitä siis toivotaan sinulle!  

Eikö saisi toivoa?

Vierailija
17/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedäkään, sen paremmin kuin kukaan muukaan.  Sinä itsekään et sitä tiedä vielä siinä vaiheessa, kun kortin ja toivotuksen saat.

Eikö saisi toivoa?

EI SAA!!! TOIVOMINEN ON SAATANASTA!!! JA HYVÄ RUOKAHALUN TOIVOTTAMINEN PERKELEESTÄ!!!!

Vierailija
18/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö saisi toivoa?

EI SAA!!! TOIVOMINEN ON SAATANASTA!!! JA HYVÄ RUOKAHALUN TOIVOTTAMINEN PERKELEESTÄ!!!!

Tuossa on perää. Hyvän uuden vuoden, tai ruokahalun toivominen toiselle osoittaa epäluottamusta Herran suunnitelmaa kohtaan.

Vierailija
19/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman herkkä aihe. Miksi ootte noin tunteikkaina, ihmiset? 

Vierailija
20/61 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tästä pitää päätellä, että suurin osa ihmisistä vihaa syömistä eikä ruoka yleensä maistu, ja siksi sitä pitää erikseen toivottaa.

Outoa, itse syön aina mielelläni. Ihmiset on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi