Olen psykiatrisella osastolla ja minu ahdistaa kehtaanko vaivata hoitajia?
Äsken kävin jo kansliassa pyytämässä lääkettä ja sainkin, tuntuu ikävältä häiritä mutta olo on kamala... eikä lääke helpottanut oloa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kehtaat kyllä. Onko sinulla ulkoiluluvat? Voisit lähteä vaikka lenkille? Tai juoksemaan portaita ylös alas. Tai käy suihkussa vaihdellen veden lämpötilaa ääripäästä toiseen. Nämä voi auttaa akuuttiin ahdistukseen. Kehon tuntemukset huijaa mielen toisaalle. Tai voit tehdä jotain mukavaa, vaikka kuunnella rentouttavaa musiikkia, lukea kirjaa tms. Mutta tottakai voit keroa olostasi hoitajalle. T.psyk.sh
On ulkoiluluvat. Mutta sain hoitajalta kylmäkallen ja kävin suihkussa. Vähän helpotti. :) kiitos myös vinkeistä!
Saitkin jo vastauksen ammattilaiselta, aina kehtaat. Minä lähetän vain ❤️
Todellakin kehtaat. Hoitajat ja koko osasto ovat siellä siksi, että teidän potilaiden vointi saadaan paremmaksi.
Kyllä voit kertoa hoitajalle. Hoitajat ovat siellä teitä varten :)
Tsemppiä ja pikaista toipumista ap :)
💖
Pyydä bentsot, joku Opamox vaikka. Eipä tarvitse ihmetellä ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä bentsot, joku Opamox vaikka. Eipä tarvitse ihmetellä ahdistusta.
Yritän pärjätä ilman bentsoja. T ap
Todellakin kehtaat! Ne hoitajat on siellä teitä potilaita varten, jos et pärjää, haet apua hoitajalta.
T. Psyk sh itse
Sä oot psykiatrisella osastolla, niiden ihmisten työ & ainoa tehtävä on auttaa sua. Mene vaan
Kehtaat kyllä. Onko sinulla ulkoiluluvat? Voisit lähteä vaikka lenkille? Tai juoksemaan portaita ylös alas. Tai käy suihkussa vaihdellen veden lämpötilaa ääripäästä toiseen. Nämä voi auttaa akuuttiin ahdistukseen. Kehon tuntemukset huijaa mielen toisaalle. Tai voit tehdä jotain mukavaa, vaikka kuunnella rentouttavaa musiikkia, lukea kirjaa tms. Mutta tottakai voit keroa olostasi hoitajalle. T.psyk.sh