Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusattu

Masentunut✌
08.02.2021 |

Moi! Mua kiusataan netissä ja myös irl. Mietin itsemurhaa, vaikka kaverit sitä ei haluaisi! Mitä tekisin koska oon myös masentunut ja elämä on pilalla! Oon välkillä aina yksin koska mua syrjitään.😭😱😖😓

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa, puhu aikuiselle, älä anna periksi! Minuakin kiusattiin koulussa ja nyt aikuisena elämä hymyilee. Kyllä se siitä, älä välitä niistä pelleistä.

Vierailija
2/4 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta hengestään ei kannata luopua. Sinun pitää opetella ajatusmuutoksia itsesi vuoksi. Ensinnä lakkaat antamasta painoarvoa paskapäiden sanomisille. Niitä kyllä tulee elämässä riittämään, joten on parasta opetella, että he ovat merkityksettömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat taistelemisiin, tulet voimiiintumaan kun saat hommaa parempaan. 

Ensiksi: tilanteen kartoitus.

1. Onko kiusaaminen sellaista, mikä rikkoo lakia. Ota yhteys viranomaisiin, vaikka olisit epävarma. Tekijät saattavat lopettaa, jos viranomaiset ottavat heihin yhteyttä. 

2. Jos koulussasi ei kyetä puuttumaan kiusaamiseen/saada sitä loppumaan, ei sieltä tule pelastusta. 

Varmuideksi. Ala nauhoittaa kännykällä tai osta jokin minikamera paidanläpeen (tms) jolla ryhdyt päivittäin kuvaamaan kiusaamistasi ja sitä mitä joudut kestämään, kuvaa myös netin kiusaamista. Kun sinulla on materiaa, sitä on hyvä esittää TARPEEN TULLEN koululle, viranomaisiin ja jopa mediaan päin. 

Sitten ota selvää kiusaajiesi heikoista kohdista ja seikoista, tarpeen tullen - tyyliin. Joskus kohde on valittu vain siksi, että tämä on niin kiltti ettei pysty sanomaan mitään takaisin eikä kohteella ole häirikköryhmää takana. Kieli jota he ymnmärtävät, on se kieli jota he käyttävät sinuun. (Lue edellinen lause _ajatuksella_. )

4/4 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mulle voi laittaa viestiä esim. discordissa, jos haluut syvemmin jutella tosta sun tilanteesta, oon siellä nimellä Eveliina Etsivä #4426

Terveisin; Eveliina, Vantaan etsivästä nuorisotyöstä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme