Fazer-levy 200 g maksaa enemmän kuin Marabou-levy 200 g! Vaikka Marabou on parempaa
ja Fazer on kotimaista. Kyllä on Fasulla suuret luulot itsestään!
Kommentit (13)
No tämänhän pitäisi olla sulle ap hyvä juttu? Miksi sotkea mitään fasua koko keskusteluun?
Huhhuh sentään, on kyllä melkoista..
Kun viimeksi kävin Prismassa, niin siellä oli 0 Fazerin sinistä jäljellä. Kaikki oli viety. Kerrankin kun halusin ostaa.
Olisipa minunkin lempisuklaani halvempaa kuin Fazerin tuotteet. En näe ongelmaa ap:n kannalta.
Sokeri- ja maitosuklaalevyjä. Ei suklataan.
Suomessa pitäisi myydä 200g chohglizz...
Fermentoitua kaakaomassaa oikeassa oloissa jotta kitkerä suklaa saavuttaa makeuden ilman ainuttakaan lisättyä ainesosaa. Tämä onnistuu kaakaotehtaan laitteilla mutta en tiedä nyt miten en muista enää, enkä ole varma onko fermentoituminen oikea sana mutta .... marabou on sokerisuklaata ja fazer on maitosuklaata. Mielummin suklaa suklaata.
Jos ap puhuu molempien kohdalla maitosuklaasta niin vilkaiseppa ainesosaluetteloa, ja näet miksi ovat eri hintaisia.
Mun mielestä kumpikaan ei ole suklaata niin kuin minä sen määrittelen.
Fazerin sininen 1,59. Missä Maraboun sokeripötkö tarjolla halvemmalla?
Maraboussa on huomattavasti enemmän sokeria ja vähemmän proteiinia ainakin. Itse en Maraboun selkeästi vielä Fazeriakin halvemman oloisesta kivilaatasta paljoa välitä, mutta makunsa kullakin.
Marabou on maustettua sokeria. Kuka mistäkin tykkää, mutta sokeri on halpa raaka-aine.
Eipäs, kun Fazer on parempaa!