Luetteko tinder esittelyjä
Esittelyllä vai ilman, kumpi toimii paremmin? Dumpaatteko hyvänkinnäköisen jos esittely ei nappaa/ei esittelyä laisinkaan?
Itelle ne tekstit on useimmiten turnoff. Kyl perusjutut selviää juttelemalla kuitenkin.
Kommentit (10)
Luen, vaikka harvalla on. Harmi.
M38
Tekstittömät menee vasemmalle, ei kiinnosta alkaa selvitellä mitä kieltä mies puhuu, hakeeko vain seksiä (vahva todennäköisyys, kun ei tekstiä), mistä päin on kotoisin (asun lähellä Hgin keskustaa, joten Tinderissä näkyy paljon ulkopaikkakuntalaisia) jne.
Yksittäinen kirjoitusvirhe voi olla, mutta jos koko teksti yhtä pötköä, ei isokirjaimia, ei välimerkkejä jne. niin vasemmalle menee.
Joskus tekstissä on joku kiinnostava juttu, josta on helppo aloittaa viestittely. Voi tosin olla myös joku tieto, joka saa pyyhkäisemään vasemmalle.
Luen ne aina, ja tekstin perusteella teen päätöksen kumpaan suuntaan pyyhkäisen. Huonot kuvat voi saada ns. anteeksi, jos esittelytekstin perusteella mies vaikuttaa kiinnostavalta.
Olin Tinderissä sinkkuna. Hylkäsin ne, joilla ei ollut mitään esittelytekstiä. Sinänsä tekstillä ei minulle ollut sisällöllisesti niin väliä, mutta jotain osviittaa se antoi. Just vaikka siitä, etsiikö vain seksiseuraa. Ja antoi teksti lähtökohdan keskustelun aloitukselle, jos vaikka mies kirjoitti, että tykkää leffoista, niin matchin tullessa saatoin aloittaa keskustelun kysymällä, minkä leffan on nähnyt viimeksi.
Luen ensin tekstin, siis jos sellainen edes on kirjoitettu, sitten vasta katon kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Olin Tinderissä sinkkuna. Hylkäsin ne, joilla ei ollut mitään esittelytekstiä. Sinänsä tekstillä ei minulle ollut sisällöllisesti niin väliä, mutta jotain osviittaa se antoi. Just vaikka siitä, etsiikö vain seksiseuraa. Ja antoi teksti lähtökohdan keskustelun aloitukselle, jos vaikka mies kirjoitti, että tykkää leffoista, niin matchin tullessa saatoin aloittaa keskustelun kysymällä, minkä leffan on nähnyt viimeksi.
Älähän valehtele, ei naiset aloita keskusteluja tinterissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän valehtele, ei naiset aloita keskusteluja tinterissä
Ainakin erittäin harvinaista. Yksi on itsellä ollut, että avannut keskustelun.
M38
Luen profiilitekstin aina ennen kuin pyyhkin mihinkään suuntaan. Tekstittömistä ei ole oman kokemuksen perusteella myöskään myöskään kiinnostavaksi chatti-seuraksi ja jossei juttu siellä suju, niin sitten en sovi tapaamisiakaan. Omaan profiilitekstiini olen panostanut ja siellä on vaikka mitä mistä voi keksiä puheenaihetta. Olen älykäs ja utelias, monesta asiasta kiinnostunut ihminen ja tarvitsen vastaavia ominaisuuksia myös vastapuolelta. Se profiiliteksti yleensä paljastaa, onko herralla näitä vaiko ei. Pelkillä kuvilla saisi olla lähestulkoon joku visuaalisen viestinnän ammattilainen, jotta saisi kerrottua persoonastaan yhtä paljon ja tälläistä tapausta ei ole vielä vastaan tullut.
Ei kyllä teillä kannattaa edelleenkin kirjoitella niitä profiilitekstejä.
Luen. Vasemmalle menee heti ne, jotka ei ole saaneet puristettua yhtäkään sanaa. Vasemmalle menee myös ne, joiden tekstissä on kasa kirjoitusvirheitä, negatiivisuutta, vaatimuslistoja, runoja, "kysymällä selviää" ja joitain tiettyjä sanoja, kuten: kainalopaikka, prinsessa, miehenalku, kirjekaveri..