Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tunteita sinussa herättää se että Erika Vikmanin Syntisten pöytä on radiosoittolistan ykkönen?

Vierailija
08.02.2021 |

Ei olisi vielä vuosi sitten uskonut

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin tuosta biisistä heti. Se on mun voimabiisi. Uskokaa tai älkää, mutta olen silti ihan tavallinen kristinuskoa tunnustava ev.lut. ihminen. Mehän ollaan kaikki niitä, jotka vois mennä tuohon pöytään. En ota niin vakavasti kaikkea itse ainakaan. Ihan super hyvä leka tuo on!

Vierailija
42/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tykännyt Erikasta kauan, jo tangoajoistaan asti, ennen lööppejä. Hienoa nähdä hänen viimein saavan ansaitsemaansa menestystä mutta harmi että se sattui näin tautiseen aikaan, haittaa keikkailua juuri kun suosio olisi kuumimmillaan ja uraa  kehitettävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhat keski-ikäiset akat jättää ihan hirveitä kommentteja Erikan instagramkuviin. En ymmärrä, miten jotakuta voi hiertää noin paljon.

Vierailija
44/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain saatanpalvontapaskaa koko biisi.

Vierailija
45/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään, listoja on helppo manipuloida

Vierailija
46/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkivideoiden pohjanoteeraus. hyi hele...

Vierailija
47/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vanhat keski-ikäiset akat jättää ihan hirveitä kommentteja Erikan instagramkuviin. En ymmärrä, miten jotakuta voi hiertää noin paljon.

Voiko nainen olla samaan aikaan vanha ja keski-ikäinen?

Vierailija
48/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkivideoiden pohjanoteeraus. hyi hele...

Hyvä biisi, mutta ihan väärä esittäjä..

Vierailija
49/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.En ole tietääkseni edes kuullut biisiä.ihmetyttää kyllä,kun tuntuu lähinnä arseen esittelystä olevan kuuluisa.

Onko suunnattu pappaikäisille humppaajille?

Vierailija
50/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän iso D tällaiset soittolistajutut osaa järjestää.

Vierailija
51/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radion soittolistat eivät ole vuosiin kertoneet siitä mitä ihmiset kuuntelee.

Vierailija
52/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kuuntelukertaa tuolla Eerikan kappaleella on striimattuna?

Vierailija
53/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pystyvät samaistumaan lauluun. 

Vierailija
54/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli sangen menevä ralli! Kiitos 😍

Kylläpä oli kummallinen ralli😝

Vierailija
55/56 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Erika!

Ollaan ylpeitä sinusta!

Voisko vielä esittää kainon toiveen tajunnanräjäyttävästä only fans sivusta...

Vierailija
56/56 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset ihan sekaisin. Siinä iässä olisi jo aika kehittyä ihmisenä. Mikä vimma ajaa ihmisiä ihailemaan juuri syntisyyttä?

Mikä ajaa ihailemaan syntisyyttä?

Henkilökohtaisesti koko lapsuuden eläminen erittäin ankarassa vanhoillis lestadialaisessa kodissa ja yhteisössä. Etenkin kun jo pienenä tajusin tykkääväni tytöistä ja kuulin koko elämän kuinka ihmiset kuten minä tulevat palamaan helvetin liekeissä. Me-he asennetta. Kuinka meikin laittaminen on syntiä. Kun katto harry potteria youtube klippeinä pikkusena peiton alla ku pelotti että joku näkee. Kun edelleen kotona ja kaapissa (ei kirjaimellisesti) elävänä pitää olla varuillaa että kuulokkeet on varmasti kii, meikit kaapin takana piilossa ja  huoneen ovi lukossa jos jotain jammailee. 

Mulle se syntisyys mitä ihailen on monille normaalia elämää. Haluaisin päästä tytön kanssa naimisiin. Tanssia ihmisten kanssa. Kokeilla meikkejä ja kävellä ne päällä julkisuudessa. Ehkä värjätä hiukset. Haluaisin voida nauttia radiomusiikista kaupassa. Mennä elokuviin. Mennä vanhojen tansseihin (ens vuonna ois kohalla, mutta en voi vaikka kuinka haluaisin koska se on kuulemma syntiä). Olla rento vanhempien kanssa ja oikeesti voida jakaa mulle tärkeitä asioita. Lopettaa valehteleminen.

Tää biisi on ollu mulle sellanen elämänmullistus. Ekaa kertaa ku kuulin niin tunsin oloni ihan syntiseksi ja likaiseksi. Sen jälkeen sen sanoille ollaan itketty, naurettu ja tanssittu. 

Mikä ajaa ihailemaan syntiä? Vapauden halu.