Eksoottisimmat ruoat joita olet maistanut ?
Onko rohkeutta kokeilla? Toisten herkut ovat toisille vastenmielisiä. Kaikkea ei löydy lähikaupasta.
Kommentit (61)
Suomalainen lörtsy on aika eksoottinen maailman mittakaavassa ja yksi kauheimmista asioista mitä olen suuhuni laittanut. Ei kiitos ikinä enää 🤮 maistu ihan kuselle. Paras eksoottisista mitä olen suuhun laittanut on aasialaiset piparit. En osaa valita tiettyä lempparia, kun olen maistanut niin monen aasialaisen piparia ja ne kaikki maistuivat aivan uskomattoman hyvälle.
Merituppi etikassa. Maistui ihan appelsiinin kuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen lörtsy on aika eksoottinen maailman mittakaavassa ja yksi kauheimmista asioista mitä olen suuhuni laittanut. Ei kiitos ikinä enää 🤮 maistu ihan kuselle. Paras eksoottisista mitä olen suuhun laittanut on aasialaiset piparit. En osaa valita tiettyä lempparia, kun olen maistanut niin monen aasialaisen piparia ja ne kaikki maistuivat aivan uskomattoman hyvälle.
Siis aasialaisen maan tietysti. Hupsis. Höpsö minä 😊
Friteerattu tarantella Kambodzan katu keittiössä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannhenkaulat (barnacles) oli aika erikoista, en tykännyt.
Ainakin kanankauloja syötetään meilläkin koirille.
Hanhenkaulat eivät ole lintua, vaan äyriäisiä.
Paahdettuja etelä-afrikkalaisia matoja ja islatilaisia vuohen kiveksiä. Ei pahaa muttei hyväkään.
Grillattua marsua Perussa.
Heille perinneruokaa siinä missä poronkäristys meille.
Mille tässä ketjussa alapeukuttajat alapeukuttaa?
Lihaliemeen tehty homejuustoinen makaronilaatikko, johon makrut on laitettu keittämättä.
Meetvursti ei ole eksoottista mutta kartan hevosenlihaa. Pitää tutkia pakkausta.
Hai taitaa olla eksoottisin, ei ollut mun makuun yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mille tässä ketjussa alapeukuttajat alapeukuttaa?
Varmaan joku vegaani. Kookospähkinän maitoa ei alapeukutettu.
Ruotsin erikoisuudet: hapansilakka ja Falukorv. En ole maistanut mutta kuullut juttuja.
Onhan meilläkin mämmi. USAssa ei poronkäristystä usein tarjolla. "Rudolfia" ei syödä.
Kanan peräaukot ja elävän apinan aivot.
Miten noita ostereita ja simpukoita tulisi syödä ? En ole koskaan maistanut edes rapua/hummeria.
Lehmän mahalaukulla täytetty sämpylä tai keitto. Ei mennyt alas.
Vierailija kirjoitti:
Onko mustekalasta kokemuksia? Koiranliha on valikoimistani pois.
No mustekala nyt ei kovin erikoinen ruoka ole. Syön sitä monta kertaa vuodessa paikallisessa kalaravintolassa. Nyt kun se on koronan vuoksi kiinni, kokkaan itse. Pienet mustekalat ja seepiat ovat herkkua! Viime vkl tein friteerattuja mustekalarenkaita.
Sammakonreisiä söin teininä. En enää muista, miltä ne maistuivat, mutta eivät ne pahoja olleet. En silti taitaisi syödä enää uudestaan.
Juu, niin on. Hengissä selvittiin.