Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän löytäisi kolmen kimppaan naisen joka haluaisikin panna miestä eikä toisinpäin?

Vierailija
07.02.2021 |

Mies paljasti tänään että voisi nauttia kolmen kimpasta minun ja toisen naisen kanssa, jos asetelma olisikin siinä mielessä epätavallinen että hän ei olisikaan se joka panee kahta naista vaan häntä pannaan. Me emme ole koskaan kahdestaan edes vielä kokeilleet esim. mitään sträppärijuttuja, mutta ilmeisesti miehen villeissä fantasioissa sellainen olisi kuitenkin kokeilemisen arvoista ja toki kiihotun itsekin tuollaisista ihan uusista ideoista (itse olen ollut vain kerran ryhmäseksin kaltaisessa tilanteessa ja jäi sellainen positiivinen fiilis, että voisi joskus kokeilla uudestaankin).

Onko tämä kuitenkin hyvin paljon harvinaisempi toive ja mahdollisesti vaikea löytää sopiva nainen...? Mies on meidän kahden välisessä seksissä useammin se dominoiva, itse taas luonnollisemmin alistuva osapuoli vaikka kyllä mekin joskus leikimme ja vaihdamme rooleja. Itsestä tuo asetelma tuntuu myös potentiaalista mustasukkaisuutta ajatellen "turvallisemmalta", sillä voisi olla rajumpaa nähdä kun mies panee vierasta naista. Jos minä ja toinen nainen sen sijaan panisimme/alistaisimme häntä yhdessä niin valtahan olisi tilanteesta ja sen etenemisestä enemmänkin naisilla eli minulla... Onko kellään mitään kokemusta tällaisesta edes fantasian tasolla, onko ihan mahdoton ajatus? Suositteletteko harjoittelemaan tuota ensin mahdollisimman paljon kahden kesken vai olisiko se helpompaa etsiä suoraan joku lady domina jolta tuo rooli tulee luonnostaan helpommin kuin itseltäni? Kahden kesken menee siis helposti nauramiseksi, kun yritän alistaa miestä kun se tuttu tylsä asetelma (eli se missä mies on se aktiivinen "ottaja") on jotenkin tiukassa nimenomaan kahden keskisessä dynamiikassa. Ennen kaikkea minusta on ihanaa, että mies luottaa minuun niin paljon että uskalsi tuon kertoa vaikkei sitä koskaan kokeiltaisikaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU varmaan ainoa mistä oikeasti voisi löytyä. Varmaankin erikseen liikkuvan BDSM-henkisen pariskunnan nainen tai femdom-sinkkunainen.

Vierailija
2/3 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kokeilla jos nainen bi henkinen. Ja mies sidotuna odotamassa =).

Pelkkä mies ei niin kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini 28 kirjoitti:

Minä voisin kokeilla jos nainen bi henkinen. Ja mies sidotuna odotamassa =).

Pelkkä mies ei niin kiinnosta.

Joo nainen on bi-henkinen ja ollut naisten kanssa myös kahden kesken. Koska aihe on niin uusi ja vieras vielä, tuon ”alistamisen” ei kuitenkaan tarvitsisi olla mitään rajua bdsm-kuritusta vaan ihan hellä perseeseen pano olisi miehestä varmasti ihan tarpeeksi jännää kun mukana olisikin vieras nainen ja oma nainen katsoo/silittää päätä samaan aikaan tms. :D Me myös 28.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme