Oletko löytänyt koronan vuoksi uuden harrastuksen, jonka arvelet jatkuvan pandemian jälkeenkin?
Kysymys otsikossa.
Saa toki mieluusti kertoa myös mistä harrastuksesta on kyse.
Kommentit (7)
Olen, talviuinnin. Laiturilla ja pukukopissa käytyjen keskusteluiden perusteella en ole ainoa. Uimahalliin ei ole meillä päässyt taaskaan moneen kuukauteen, joten olen todella onnellinen, että aloitin totuttelun kylmään veteen jo syksyllä. Lisäksi avantouinnilla on positiivisia terveysvaikutuksia ja siitä tulee älyttömän hyvä olo. Kylmässä vedessä ei paljoa ehdi miettiä maailman murheita. Avannosta onkin tullut minulle varsinainen henkireikä pandemian keskellä.
Rakkauden. Se on valitettavasti vain minulta hänelle. Eli yksisuuntainen.
Kyllä. Tämän palstan parfyymifaniketjun innoittamana hajuvedet.
En kokonaan uutta harrastusta, mutta vanha rakkauteni kaunokirjallisuuteen on lämmennyt uudelleen vapaa-ajan lisääntymisen ansiosta. Olen myös syttynyt äänikirjoille, minkä ansiosta lukuaikaa on löytynyt arkeen vielä lisää.
En, olen lähinnä provoillut palstalla kuten ennenkin.
Liikuntaseteleitä oli sattuneesta syystä loppuvuodesta käyttämättä, joten tarkistin mihin kaikkeen muuhun niitä voi käyttää. Myös työväenopiston liikuntakursseihin, ja tulee tosi halvaksi per kerta. Jos näitä järjestetään verkkokursseina rajoitusten päättymisen jälkeenkin, saattaa jäädä tavaksi.
Kyllä, värittämisen ja aikuisten värityskirjat. Aivan mahtavaa aivojen tyhjennystä.