Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka meluat rivarissa tai kerrostalossa, mitä itse ajattelet asiasta?

Vierailija
07.02.2021 |

Kerrostalo-meluketjun innoittamana:

Jos itse tiedostat, että luukutat musiikiasi täysillä, hypit tai tömistelet ja kaikin tavoin tuotat massiivista ääntä, ja/tai sinulle on asiasta sanottu.

Mitä itse ajattelet asiasta, mikä on motiivisi? Haluatko kuitenkin itse rauhallisen ympäristön silloin, kun haluat nukkua ym. Mitä ajattelet muille tuottamastasi haitasta VARSINKIN jos tilanne on se, että muut eivät häiriköi sinua.

Miten toivot että sinuun suhtaudutaan, vain onko sillä mitään väliä. Voiko mikään keino vaikuttaa käytökseesi?

Kiinnostaa vilpittömästi tietää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti teitä täytyy olla tälläkin palstalla, ilmoittautukaa olkaa hyvät!

Vierailija
2/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä itsereflektio, kertokaa mitä mietitte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran...

Vierailija
4/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki minäminä-meluajat? Nyt ei kuulu mitään, kun nimenomaan pitäisi kuulua?

Vierailija
6/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meluan. Kumppanini käy luonani joka toinen viikonloppu ja yrityksestä huolimatta meistä lähtee vähän ääntä. Joskus myös pesen pyykkiä kymmenen jälkeen, aikataulusyistä. Koneeni on kyllä hiljainen.

Kuulen seinän takaa naapurin television, erotan välillä sanatkin. Kelloradio pärähtää käyntiin joka aamu kuuden jälkeen.

Elämisen ääniä. Emme valita toisistamme. Viihdymme molemmat kauniissa 1930-luvun kerrostalossa :)

Vierailija
7/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä meluan. Kumppanini käy luonani joka toinen viikonloppu ja yrityksestä huolimatta meistä lähtee vähän ääntä. Joskus myös pesen pyykkiä kymmenen jälkeen, aikataulusyistä. Koneeni on kyllä hiljainen.

Kuulen seinän takaa naapurin television, erotan välillä sanatkin. Kelloradio pärähtää käyntiin joka aamu kuuden jälkeen.

Elämisen ääniä. Emme valita toisistamme. Viihdymme molemmat kauniissa 1930-luvun kerrostalossa :)

Millä tavalla siis meluat, ei tuo pesukone ole nyt ihan sitä, mistä ihmiset kertoo kerrostalo ketjussa.

Vierailija
8/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein alakerran naapuri huutaa puhelimeen, että "joku" siirtelee yläpuolisessa asunnossa huonekaluja yöllä ja kaikkea muutakin. Voi soittaa, jonkun muualla asuvan tutun puolestakin, mutta talon pahimpana mölyapinana - (koira haukkuu yksin ollessaan, soittaa bassot jytkye, keskustelee äänekkäästi naisystävänsä kanssa, paiskoo kaikkia mahdollisia ovia mielenosoitukselliseen tapaan, vähän väliä nikkaroi, porailee käsittämättömiä määriä reikiä seinään, jne) - hänellä on oikeus ärsyyntyä niistä normaaliin elämiseen kuuluvista äänistä, jotka kuuluvat naapurista hänen asuntoonsa.

En siirtele huonekaluja edes siivotessa vaan käytän pitkävarista laminaattimoppia ja tämänkin teen päivisin. Ruokapöydässä istun vain kun minulla on vieraita ja siivotessa pyyhin mopilla siten etten liikuta ainoatakaan huonekalua. Kaikissa tuoleissa on huopatassut ja myös keittiön pöydässä. Työtuolini on kuntopallo, joten silläkään en äänekkäästi rullaile pitkin lattioita. Kaikki muut huonekalut on ja pysyy paikoillaan (painavia). Tietokone puolestaan on seisomakorkeudella, joten tästäkään ei pitäisi naapuriin kuuluvaa ääntä. Ruokaa laitan ehkä kerran viikossa ja muulloin lämmitän pakasteesta otettuja annoksia. Niin ja kaikki ääntä tuottavia laitteita kuuntelen korvakuulokkeilla (se osittain peittää mölyapinan tuottamat äänet). Eli kaikkineen elän normaalia hiljempaa, joka puolestaan antaa alakerran asukkaalle väärän kuvan talon äänieristävyydestä ja kuka niistä omista äänistä ärsyyntyisi.

Minun edellinen yläkerran asukas puolestaan imuroi kello kolme yöllä lattiasuulakkeella hakaten ja teki paljon muutakin mielenkiintoista, mutta oli mielenterveydellisistä syistä sairaseläkkeellä. Lopuksi aiheutti mittavan vesivahingon kerrostaloon, jonka jälkeen muutti uuteen asuntoon.

Vierailija
9/9 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn. Kerrostalossa. Asunut aina kerrostalossa. En häiriköi tarkoituksellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi