Nainen kysyi treffeillä lempileffojani, johon vastasin poliisiopisto 1-9 ja emmanuelle 1-4
Kommentit (6)
ihme juttu.
minulta mies kysyi treffeilläsamaa ja vastasin että Pekko Aikamiespoika, sen voi aina katso uudelleen. Paluu siniselle laguunille on myös iiiiiihana.
n68
Lisää tuohon vielä Bondit 1- 100.
En minäkään kyllä deittailisi sinua, jos tuo pitää paikkaansa. Paitsi jos olisit minun silmääni todella komea, hyvä sängyssä tai sulla on erinomainen musiikkimaku kompensoimassa.
Ja miksi en? Koska en itse haluaisi ikimaailmassa käyttää aikaa tuollaisten leffojen katsomiseen ja tulee väkisinkin mieleen, että olet vähän tampio.
Tai sitten sulla on erinomainen huumorintaju. Mikä on kyllä erittäin halutava piirre.
Vierailija kirjoitti:
Lisää tuohon vielä Bondit 1- 100.
En minäkään kyllä deittailisi sinua, jos tuo pitää paikkaansa. Paitsi jos olisit minun silmääni todella komea, hyvä sängyssä tai sulla on erinomainen musiikkimaku kompensoimassa.
Ja miksi en? Koska en itse haluaisi ikimaailmassa käyttää aikaa tuollaisten leffojen katsomiseen ja tulee väkisinkin mieleen, että olet vähän tampio.
Tai sitten sulla on erinomainen huumorintaju. Mikä on kyllä erittäin halutava piirre.
Nii tai näin niin lopputulos oli että se nainen oli tampio.
Alaston ase ja Hei me lennetään! Olisi pitänyt mainita myös
Hänellä oli huono maku.