Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kysyi treffeillä lempileffojani, johon vastasin poliisiopisto 1-9 ja emmanuelle 1-4

Vierailija
07.02.2021 |

Lähti kotiinsa saman tien, mikä homma?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli huono maku.

Vierailija
2/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen menetyksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme juttu.

minulta mies kysyi treffeilläsamaa ja vastasin että Pekko Aikamiespoika, sen voi aina katso uudelleen. Paluu siniselle laguunille on myös iiiiiihana.

n68

Vierailija
4/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuohon vielä Bondit 1- 100.

En minäkään kyllä deittailisi sinua, jos tuo pitää paikkaansa. Paitsi jos olisit minun silmääni todella komea, hyvä sängyssä tai sulla on erinomainen musiikkimaku kompensoimassa.

Ja miksi en? Koska en itse haluaisi ikimaailmassa käyttää aikaa tuollaisten leffojen katsomiseen ja tulee väkisinkin mieleen, että olet vähän tampio.

Tai sitten sulla on erinomainen huumorintaju. Mikä on kyllä erittäin halutava piirre.

Vierailija
5/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tuohon vielä Bondit 1- 100.

En minäkään kyllä deittailisi sinua, jos tuo pitää paikkaansa. Paitsi jos olisit minun silmääni todella komea, hyvä sängyssä tai sulla on erinomainen musiikkimaku kompensoimassa.

Ja miksi en? Koska en itse haluaisi ikimaailmassa käyttää aikaa tuollaisten leffojen katsomiseen ja tulee väkisinkin mieleen, että olet vähän tampio.

Tai sitten sulla on erinomainen huumorintaju. Mikä on kyllä erittäin halutava piirre.

Nii tai näin niin lopputulos oli että se nainen oli tampio.

Vierailija
6/6 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston ase ja Hei me lennetään! Olisi pitänyt mainita myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme