Naapurissa asuvan nuoren naisen luona on tälläkin viikolla käynyt ainakin 3 eri miestä
Enkä niistä ole aiemmin nähnyt kuin yhden. Mitä touhua tuo on?
Kommentit (36)
Tai vaikka ei haittais, niin siltikin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nykyään on fossiileita, joiden mielestä kaikki vastakkaisen sukupuolen kanssa hengailu tarkoittaa että peitto viuhuu?
Mites, voiko biseksuaaleilla olla yhtäkään kaveria, vai viuhuuko peitto jokaisen ihmisen kanssa?
Peittohommat kuuluu nykyään hyviin tapoihin.
Aha. MInun luonani on käynyt tällä viikolla miesystäväni, isäni ja isäpuoleni. Viime viikolla kävi talonmies.
Mulla on ainakin useita miespuolisia ystäviä. Joiden kanssa en o ikinä ollut muuta kuin platonisessa suhteessa. Ja mitä sitten vaik n*ssisikin monien kanssa. Mitä helkuttia se kellekään kuuluu?
N-43
Alapään kutina
Vierailija
klo 18:16 | 7.2.2021
Mikä hitto mun alapäätä vaivaa? Sukupuolitauti ei voi olla. Häpärit kutiaa ihan sikana. Ja joku finni ilmestyny toisee.
Vaan?
muistan kun itse nuorena ja nättinä muutin vanhempien helmoista pois kerrostalo kaksioon, niin puolen vuoden sisällä sain lapun postilaatikosta, että nuoren naisen kannattaisi miettiä herravieraitaan tarkemmin. Täh?
Mullahan on vielä suuri miesvoittoinen suku ja todella läheisiä ollaan, joten kyllähän niitä herroja piipahteli kahvilla. Jatkossakin.
2 kirjoitti:
Se on näitä nykynuoria, joiden mielestä on niin hienoa, kun on useampi yhden illan juttu kautta seksipartneri. Mun mielestä se tekee hänestä halvan naisen, ja se hän on, jos rahaa ottaa.
Ainakin kuvataitelija on kallis, kuvasta päätellen ylihintainen.
2 kirjoitti:
Se on näitä nykynuoria, joiden mielestä on niin hienoa, kun on useampi yhden illan juttu kautta seksipartneri. Mun mielestä se tekee hänestä halvan naisen, ja se hän on, jos rahaa ottaa.
Älä nyt, hän voi olla hyvinkin kallis!
Ap, mistä tiedät kuinka monta kävi kun olit nukkumassa. Vai onko sinulla sijaiskyttääjä.
Minulla oli vakkari opiskelijatyttö vuosia jonka kanssa seksi oli mahtavaa, maksua vastaan tietenkin. Meistä tuli ihan ystävät. Oma akka halusi vain harvoin M46
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nykyään on fossiileita, joiden mielestä kaikki vastakkaisen sukupuolen kanssa hengailu tarkoittaa että peitto viuhuu?
Mites, voiko biseksuaaleilla olla yhtäkään kaveria, vai viuhuuko peitto jokaisen ihmisen kanssa?
Lestadiolaiset
Voihan se koeajaa niitä poikia. Kenellä suurin kikkeli ja mehukkaimmat pallit. Siitä sitten vakipoikaystävä.
Häiritsivätkö nuo naapurin vieraat jotenkin keskustelun aloittajaa?
Jos se haittaa, niin kannattaa riipasta kova känni.