Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten suhtautua kaveriin, joka pitää mykkäkoulua?
07.02.2021 |
Otanko yhteyttä vai annanko olla?
Kerran testasin kuinka kauan kestää, että ottaa yhteyttä. No, ei ottanut. Minä otin.
Mitä tällaisen ystävän mielessä liikkuu?
Kommentit (2)
Vähän samat fiilikset. Anteeksipyyntöä itsekkäästä känniperseilystään eiliseltä odotan, mutta jossei tuu niin olkoon. Elämä on liian lyhyt mykkäkouluttajiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Anna olla. Ihmisiä tulee ja menee.
Ehkä häntä ei nyt kiinnosta tavata ihmisiä, näin koronan aikaan.